یک قدم تا سقوط؛ وحشت ماشین‌سازان روی هوا!

کاروان ماشین سازی در بازگشت به تهران با مشکل عجیبی روبرو شد

یک قدم تا سقوط؛ وحشت ماشین‌سازان روی هوا!

تیم ماشین سازی که صبح جمعه هفته گذشته راهی تفلیس گرجستان شده بودند بعد از برپایی اردو و ۳ دیدار تدارکاتی، دیشب کار خود را در گرجستان پایان داده و با پرواز ۲۱:۳۰ به وقت محلی تفلیس طی پروازی گرجستان را به مقصد تهران ترک کردند.

هواپیمای حامل کاروان ماشین سازی در پرواز ۲ ساعته خود بد ترین خاطرات هوایی خود را تجربه کردند و ترس و وحشت مسافران این هواپیما را تا لحظه پیدا شدن رها نکرد.

از اعضای کاروان ماشین سازی در مورد پرواز خود از تفلیس به تهران نقل می شود: در میانه های پرواز تکان های عجیبی می خورد که بچه ها ابتدا به شوخی گرفته و آن را چاله های هوایی وانمود کردند ولی در ادامه تکان های عجیبی ترس و وحشت را برجان آنان انداخت تا اینکه در لحظه فرود هواپیما تیر خلاص به آنها زده می شود و آنها مرگ را یک لحظه جلوی چشمان خود تصور می کنند.

راوی نقل می کند: بعد از اینکه از طرف هواپیما اعلام شد که خود را برای فرود در فرودگاه بین الملی امام خمینی (ره) آماده کنیم کم کم با صدا و تکانهای عجیبی مواجه شدیم تا اینکه درست در زمانی که کاملا مشخص بود هواپیما رو به پائین بوده و در حال فرود است با چرخش یک دور کامل هواپیما مواجه شدیم و حتی شدت ضربه آنقدر بود که احساس کردیم هواپیما در حال سقوط است بال های هواپیما به زمین می خورد ولی بعد از اینکه یک دور کامل به دور خود چرخیدیم دوباره با حالتی عادی برگشتیم و دقایقی بعد به زمین نشستیم.

ماشین سازان بعد از یک پرواز پر از ترس و وحشت شب را در هتلی در نزدیکی فرودگاه بین الملی اسکان یافته و با پرواز ساعت ۱۴:۳۰ تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود