پریرا: از بچگی به من “شیمبا” می‌گویند

"شیمبا" مهاجمی حرفه‌ای است که همیشه زهردار بوده

پریرا: از بچگی به من “شیمبا” می‌گویند

چند سال پیش فولاد خوزستان که در آوردن مهره های باکیفیت خارجی همواره خوب عمل کرده است، یک مهاجم برزیلی و خوش تکنیک را وارد ایران کرد. “لوسیانو پریرا” ملقب به “شیمبا” در فولاد خیلی خوب بود و باعث قهرمانی این تیم نیز شد. وی سپس به سپاهان رفت و این فصل نیز راهی شمال غرب کشور شده تا در تیم گسترش فولاد توپ بزند.

وی درباره خروج از سپاهان و رفتن به تبریز گفت: در سال هایی که در فوتبال ایران حضور دارم، متوجه شدم باشگاه گسترش فولاد علاوه بر اینکه امکانات خوبی دارد، باشگاهی کاملا حرفه ای است. این تیم امسال هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته است و مشخص است پروژه خوبی را درپیش دارد.

به نظر او با روزهای خوبی که در فولاد و ایتدای حضورش در سپاهان داشته فاصله دارد اما همه فوتبال دوستان بخوبی می دانند که “شیمبا” مهاجمی حرفه ای است که همیشه زهردار و خطرناک بوده و حتی در مواقعی که در آمادگی خوبی نبوده بازهم برای تیمش مفید عمل کرده و در زمره مهاجمین پرطرفدار لیگ برتر قرار دارد.

همیشه برای ما و اغلب فوتبالی ها سوال بوده که چرا به “لوسیانو پریرا” لقب “شیمبا” داده اند که او پس از چند سال حضور در ایران این مسئله را فاش کرده و می گوید: خیلی ها از من سوال می‌کنند که چرا به من “شیمبا” می گویند. در زمانی کودکی من، کارتون «شیرشاه» به تازگی ساخته شده بود. شیر کوچکی که در آن کارتون بود، “شیمبا” نام داشت و پدرم از همان زمان نام مرا “شیمبا” گذاشت. از آنروز همه مرا با این نام صدا می زنند و این لقب روی من مانده است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود