ماجراجویی تازه اسطوره برزیل

پله می‌خواهد میکروفون به دست گرفته و این بار خواننده شود

ماجراجویی تازه اسطوره برزیل

“پله” اسطوره فوتبال برزیل تا به امروز به حوزه های مختلفی سرک کشیده و بخت خود را آزموده. از سینما و پرده نقره ای گرفته تا حتی مربیگری اما در هیچکدام از آنها موفق نبوده است و به نظر می رسد که استعداد این اسطوره بی بدیل تنها در فوتبال کارکرد دارد. ستاره های که هر اندازه در فوتبال درخشیده و موفقیت کسب کرده در سایر حوزه ها ناکام بوده است. با این وجود “پله” در پیرانه سری هم دست از ماجراجویی بر نمی‌دارد.

در همین راستا آقای اسطوره در دهه هفتم زندگی اش قصد دارد شانس خود را در یک حوزه دیگر دوباره امتحان کند. “پله” می خواهد میکروفون به دست گرفته و این بار خواننده شود. مطبوعات برزیل اعلام کردند آهنگ “اسپراناکا” به معنای امید قرار است با صدای “پله” در زمان بازی‌های المپیک پخش شود.

مطبوعات برزیل اعلام کردند “پله” اسطوره فوتبال جهان و برزیل که گفته می‌شود آخرین حمل کننده مشعل بازی های المپیک است قرار است آهنگی را با نام “اسپاراناکا” به معنای امید بخواند. این آهنگ قرار است به مناسبت میزبانی المپیک در زمان این بازی‌ها پخش شود.

“پله” در این باره در صفحه اجتماعی خود نوشت که خودش شعر این آهنگ را گفته و صدا هم متعلق به اوست اما از اینکه نمی‌تواند این‌ آهنگ را تا زمان بازی‌های المپیک با دیگران به اشتراک بگذارد ناراحت است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود