المپیک علیه سرطان؛ لکلا و پدرش دوباره جشن می‌گیرند؟

او مایکل فلپس نامدار را در المپیک قبل شکست داد

المپیک علیه سرطان؛ لکلا و پدرش دوباره جشن می‌گیرند؟

“چاد لکلا” ۲۴ ساله یکی از ستاره های المپیک محسوب می شود. ستاره ای که در  المپیک ۲۰۱۲ لندن مدال طلای ۲۰۰ متر شنای پروانه را کسب کرده و در شنای ۱۰۰ متر پروانه مدال نقره گرفته است. او توانست در این مسابقه “مایکل فلپس”، پرافتخارترین شناگر آمریکایی را شکست دهد.

“چاد لکلا” همچنین ۹ قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان دارد. او در مسابقات مشترک المنافع نیز قهرمان شده و در سال ۲۰۱۰ پنج سال در مسابقات المپیک جوانان در سنگاپور گرفته است تا چمدان افتخاراتش سنگین تر شود. با این حال “لکلا” در آستانه المپیک ریو با مشکل بیماری پدر و مادرش مواجه شده است با این وجود به اندازه ای المپیک برای او مهم است که اعلام کرد در حالی که پدر و مادرش هر دو مبتلا به سرطان شدند او برای المپیک ریو ۲۰۱۶ آماده می‌شود.

چاد لکلا

“چاد لکلا” در این باره اظهار کرد: المپیک ریو بسیار نزدیک است و پدر و مادر من هر دو با سرطان می‌جنگند. مادرم سرطان سینه دارد. او در حال‌ حاضر شیمی درمانی می‌کند. پدرم سرطان پروستات دارد و در ماه ژوئن عمل کرده است. این مسائل آسان نبوده است اما تلاش می‌کنم برای ریو تمرین کنم. می‌خواهم آنها نیز احساس پیروزی کنند و این جنگ را ببرند. امیدوارم آنها به ریو بیایند.

“برت لکلا” پدر چاد در  المپیک لندن بعد از مدال گرفتن پسرش جشن گرفت و از پسرش تمجید کرد و حالا امیدوار است که در ریو نیز این اتفاق شیرین را دوباره تجربه کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود