تابارس در بستر؛ شمارش معکوس پیرمرد

سرمربی تیم ملی اروگوئه در شرایط جسمی بسیار بدی قرار دارد

تابارس در بستر؛ شمارش معکوس پیرمرد

“اسکار واشگنتن تابارس” شاید یکی از سالخورده ترین مربیان شاغل در دنیای فوتبال باشد. مربی کهنه کاری که در نخستین سال های پیرانه سری اش در فوتبال ایتالیا روی نیمکت میلان نشست و نامی برای خود دست و پا کرد. از آن روزها قریب به دو دهه سپری شده اما “تابارس” هنوز هم مربیگری می کند؛ در زادگاهش و تیم ملی کشورش، اروگوئه.

“تابارس” که در جام جهانی برزیل هدایت اروگوئه را بر عهده داشت، در کوپا آمه‌ریکا نیز روی نیمکت این تیم نشست. هر چند که چندان موفقیتی تجربه نکرد. با این وجود اخبار از روزهای ناخوشی سرمربی سالخورده اروگوئه خبر می دهند.

“اسکار تابارس” سرمربی تیم ملی اروگوئه در شرایط جسمی بسیار بدی قرار دارد. او در زمان برگزاری کوپا آمه‌ریکا با یک اسکوتر در کنار زمین دیده شد و با این وسیله حرکت می‌کرد. او در آن زمان اطلاعی درباره بیماری خود در اختیار رسانه‌ها قرار نداده بود و فدراسیون فوتبال اروگوئه نیز صحبتی درباره بیماری او نکرد. با این حال آخرین اخبار از او حکایت از این دارد که حال سرمربی تیم ملی اروگوئه اصلا مساعد نیست و ممکن است این مربی نتواند بر بیماری خود غلبه کند.

در حال حاضر این مربی نمی‌تواند حرکت کند و بیماری او ممکن است به فلج شدن این مربی ۶۹ ساله منجر و حتی باعث مرگ او شود. در همین راستا همچنین باشگاه میلان نیز برای مربی خود که چندماه در این تیم ایتالیایی مربیگری کرد با انتشار بیانیه‌ای آرزوی سلامتی کرد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود