لئو و طرفدار دو آتیشه

لیونل مسی چند روزی را برای تعطیلات در وسط دریا و کشتی‌اش می گذراند

لئو و طرفدار دو آتیشه

لیونل مسی که چند روزی را برای تعطیلات در وسط دریا و کشتی شخصی اش می گذراند با صحنه جالبی روبرو شد. یکی از طرفدارن لئو یک کیلومتر شنا کرده بود تا این بازیکن را از نزدیک ببیند. مسی هم پس از اینکه متوجه این شخص شد او را به کشتی شخصی اش دعوت کرد و با این فرد یک عکس یادگاری گرفت.

مسی و طرفدارش

لئو مسی بدون شک یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می رود که بارها در رده باشگاهی افتخارات بزرگی کسب کرده و ۵ بار نیز به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان موفق به کسب جایزه “Ballon D’OR” شده است. اما نکته جالب و عجیب برای این بازیکن فوق العاده، عدم موفقیت او در عرصه ملی است. او با تیم ملی کشورش ۳ بار به فینال رقابت های بین المللی (۲ بار کوپا آمه‌ریکا و یک بار جام جهانی) شده اما هیچگاه آن مسی که در بارسا و در لباس آبی اناری این تیم پرافتخار دیدیم، نبوده و آلبی سلسته روزهای خوشی را با فوق ستاره ریزنقش و دوست داشتنی اش نداشته و همیشه در یک قدمی جام دستش از رسیدن به آن کوتاه مانده است.

مسی پس از شکست اخیر آرژانتین در فینال کوپا برابر شیلی به حدی ناراحت بود که اشک از چشمانش سرازیر شد و اعلام کرد که دیگر در رقابت های ملی به میدان نخواهد رفت که البته با اصرار رئیس جمهور کشورش گویا دوباره در آینده شاهد حضور “کینگ لئو” در ترکیب آلبی سلسته خواهیم بود.

به دستور رئیس جمهور برای اینکه شرایط خوبی نداشت و اینکه از هیاهوها دور باشه به جزیره ایبیتزا رفت تا در سکوت و آرامش استراحت کند اما  چند روز بعد رقیب دیرینه اش کریس رونالدو با قهرمانی و جام به اونجا اومد و همسایه اش شد تا کابوس حتی در ایبیتزا هم رهایش نکند.

یک نظر

ورود

  • علی رضا مرداد ۲۴, ۱۳۹۵

    لیونل مسی،نابغه ای شگفت انگیز که تکرار نمیشه…