اجرای زنده موسیقی راک روی آنتن صدا وسیما

آمده امشب شهرام شعرباف از موزیسین های با سابقه موسیقی راک ایران در شبکه جام جم صداوسیمای جمهوری اسلامی اسران اجرای زنده دارد.

اجرای زنده موسیقی راک روی آنتن صدا وسیما

موسیقی راک با اینکه طرفداران سرسختی دارد اما تا کنون در بین شنوندگان موسیقی در ایران فراگیر نشده است. شاید یکی از دلایل اش شاید این باشد که این نوع موسیقی امکان برخورداری از رسانه های عمومی همچون رادیو و تلویزیون را در ایران نداشته است. با این شرایط موسیقی راک در ایران با یک پیچ اضافه به مسیر خود ادامه داده است.

حالا خبر آمده امشب شهرام شعرباف از موزیسین های با سابقه موسیقی راک در ایران در شبکه جام جم صداوسیمای جمهوری اسلامی اسران اجرای زنده دارد.

خواننده و آهنگساز قدیمی حوزه راک در کشور، نخستین اجرای زنده خود را در تلویزیون تجربه می‌کند.
شهرام شعرباف که پس از سالها توانسته مجوز فعالیت در ایران را بگیرد و انتشار آلبوم «این خرقه بینداز» و برگزاری چند کنسرت پرهیجان در تهران فعالیت های رسمی این هنرمند در سالهای اخیر بوده، برای نخستین بار روی آنتن زنده تلویزیون به همراه اعضای گروهش به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
شهرام شعرباف به همراه اعضای گروهش در برنامه «باهمستان» شبکه جام جم در تاریخ ۳ مرداد ساعت ۲۲:۴۰ به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
شهرام شعرباف به همراه پویا شمالی (باس) و سیاوش امامی (گیتار) و علی باغفر قطعاتی از اوهام را به صورت زنده در این برنامه اجرا خواهند کرد.
برنامه باهمستان به تهیه کنندگی الهه بهبودی و پیمان نوراسماعیلی هر روز از چهارشنبه تا یکشنبه به صورت زنده ساعت ۲۲:۴۰ و تکرار آن ساعت ۰۶:۴۰ صبح و ۱۴:۳۰ به وقت تهران از شبکه جام جم پخش شود.

بدون نظر

ورود