گرانترین‌های نقل و انتقالات تابستان

این بازیکنان در پایان فصل، ارزش پولی که می‌گیرند را خواهند داشت؟

گرانترین‌های نقل و انتقالات تابستان

پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال جهان، پر از رفت‌وآمد است. با مبالغی هنگفت که باشگاه‌های ثروتمند پرداخت می‌کنند. آیا کارنامه این بازیکنان در پایان فصل، ارزش پولی که می‌گیرند را خواهد داشت؟

گونزالو هیگواین، آقای گل فصل ۱۶-۲۰۱۵ لیگ ایتالیا، که در آن فصل با ۳۸ گل در ۴۲ بازی به اوج فوتبال خود رسید، خواهان زیادی داشت. در میان علاقه آرسنال و پاریسن ژرمن، این یوونتوس و بپه ماروتا بودند که مبلغ ۹۰ میلیون یورویی بند جدایی وی را پرداخت کردند. طبق قرارداد ال پیپیتا با ناپولی، یوونتوس می تواند در دو قسط ۴۵ میلیون یورویی این رقم را بپردازد که قسط اول صبح امروز به ناپل رسید. قرارداد هیگواین ۴ سال اعتبار دارد و وی می تواند سالانه ۷.۵ میلیون یورو حقوق بگیرد.

گونزالو هیگواین

هالک برزیلی از زنیت سن پترزبورگ راهی آسیا شد تا فصل آینده را برای شانگهای در لیگ چین بازی کند. رقم سرسام‌آور قرارداد او همچنان محل بحث رسانه‌هاست. آیا هالک ۵۶ میلیون یورو می‌ارزد؟ اصولاً چین چرا چنین ریخت‌وپاشی در فوتبال به راه انداخته؟ پاسخ‌ها هرچه که باشد، هالک  بازیکن گران در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال دنیاست.

هالک

سادیو مانه بازیکن سنگالی با ۳۶ میلیون پوند از ساوثمپتون به لیورپول پیوست. ساوثمپتون هم سرمربی‌اش را از دست داده و هم برخی ستارگانش را به تیم‌های دیگر واگذار کرده. این باشگاه در گذشته نیز بازیکنانی مانند آدام لالانا، دژان لوورن و ناتانیل کلاین را به لیورپول داده بود.

گرانیت ژاکا بازیکن تیم ملی سوئیس با ۳۴ میلیون پوند از مونشن گلادباخ راهی آرسنال شده. آرسن ونگر قبلاً بارها برای خریدهای بی‌حاصل تحت فشار انتقادات بوده اما او به خاطر درخشش ژاکا در بوندس لیگا، تردیدی در جذب این هافبک مرکزی نداشت.

اسکای اسپورتس در گزارش خود به میشی باتشوایی از مارسی هم اشاره کرده است که به چلسی پیوسته. لندنی‌ها از این مهاجم ۲۲ ساله بلژیکی با رقمی بیش از ۳۳ میلیون پوند، انتظار فصلی پر گل را دارند.

لسترسیتی قهرمان شگفتی‌ساز لیگ برتر با وجود اراده‌اش برای حفظ ستاره‌ها، انگولو کانته را از دست داد. این بازیکن فرانسوی با ۳۰ میلیون پوند راهی چلسی شده.

من یونایتد هم پس از حضور مورینیو، پس از قرارداد آزاد با زلاتان، ۳۰ میلیون پوند برای اریک بیلی مدافع ویارئال اسپانیا پرداخت کرد.

بدون نظر

ورود