نام‌های دور از انتظار در لیست جدید

اسکی‌بازی که 2 سال دور بوده و تمرین نکرده، دعوت شد

نام‌های دور از انتظار در لیست جدید

ملی پوشان اسکی آلپاین که خود را برای رقابتهای قهرمانی جهان در سوییس و بازی های آسیایی زمستانی در ژاپن آماده می کنند دور جدید اردوهای خود را از سر گرفتند اما این بار با ترکیبی نسبتا متفاوت.

حالا در کنار نام های تکراری تیم ملی همچون حسین ساوه‌شمشکی، مرتضی جعفری، پوریا ساوه‌شمشکی، محمد کیادربندسری، فروغ عباسی، میترا کلهر، صدف ساوه‌شمشکی و مرجان کلهر چند نام جدید هم دیده می شود: مهدی سولقانی، بهنام کیاشمشکی و امیرپویا ساوه‌شمشکی. حضور دو برادر که فرزند مدیر سابق تیم‌های ملی هستند و همچنین یک اسکی باز که دو سال است بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی به صورت حرفه ای اسکی نکرده، ترکیب تیم ملی را دچار ابهاماتی کرده است. اما آنچه جالب تر است انتخاب جدید فدراسیون اسکی در بخش مربیگری بانوان است.

سمیرا زرگری اگرچه در گذشته های دور، بعضا به عناوین کم تعدادی رسیده است، اما معلوم نیست با چه توجیه و منطقی فاطمه کیادربندسری که سالیان سال در لیگ اسکی کشور و مسابقات مختلف به مدالهای متعدد رسیده و تجربه بالایی نیز دارد از مربیگری تیم ملی کنار گذاشته شده است و زرگری جایگزین وی شده است.

برخی اختلاف بین علیداد ساوه شمشکی(سرمربی تیم ملی مردان) و فاطمه کیادربندسری را علت اصلی جدایی این بانو از کادر فنی تیم ملی می دانند.

آغاز اردوهای تیم ملی اسکی آلپاین اگرچه پایانی بر وقفه و تعطیلی طولانی مدت تمرینات رسمی این بازیکنان دارد اما انتظار می رود در انتخاب مهره های حاضر در این اردو وسواس بیشتری به خرج داده شود.

منبع: مهر
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود