پیستوریس دوباره تیتر یک شد

از زندان تا خودكشي

پیستوریس دوباره تیتر یک شد

اسکار پیستوریوس دوباره بدل به تیتر یک رسانه ها شد؛ بعد از قهرمانی در پارالمپیک بدون پا و بعد از اینکه برای نخستین بار بدون پا مجوز حضور در المپیک را گرفت و در لندن پا به پای دونده های سالم دوید بعد از اینکه بواسطه قتل نامزدش محکوم شد و به زندان افتاد. دارنده مدال طلای دوی پارالمپیک پس از تلاشی نافرجام برای گرفتن جان خود در زندان، به بیمارستان منتقل شد.

تنها یک ماه پس از محکوم شدن اسکار پیستوریوس به شش سال حبس که مجازات وی برای قتل نامزدش بوده است، او در زندان اقدام به خودکشی کرد که البته موفق نبود، اما بر اثر جراحت وارده به بیمارستان منتقل شد. پیستوریوس در زندان اقدام به بریدن رگ دست خود کرد و نگهبانان زندان هم که در سلول او چند چاقو پیدا کردند، وی را به بیمارستان انتقال دادند. یکی از مأموران امنیتی که شاهد صحنه خودکشی پیستوریوس بود در این خصوص به خبرنگاران گفت: او در ناحیه مچ دستش، چند زخم بزرگ داشت و پزشکان هم زخم‌های او را پانسمان کردند.

اسکار پیستوریوس

در نظر گرفته شدن شش سال حبس برای قهرمان دوی پارالمپیک به‌دلیل قتل نامزدش در حالی صورت گرفته است که وکلای وی بارها تأکید کردند این دونده مرد ۲۹ ساله اهل آفریقای جنوبی در طول مدت محاکمه‌اش از افسردگی شدید رنج می‌برد، اما ادعای آنها به تبرئه شدن موکل‌شان از اتهام قتل عمد کافی نبود. در همین حال گفته می‌شود که پیستوریوس پیش از بازگردانده شدن به سلولش دلیل زخم‌های مچ دستش را افتادن از روی تخت سلول خود دانسته است.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود