انتقاد شدید ناطق‌‌نوری از وزیر ورزش

انتقاد شدید ناطق‌‌نوری از وزیر ورزش

احسان روزبهانی، نماینده بوکس ایران در المپیک به توفیقی دست نیافت تا پرونده او در این رویداد بزرگ خیلی زود بسته شود. رئیس فدراسیون بوکس در تازه‌ترین صحبت‌هایش از وزیر ورزش، کمیته ملی المپیک و احسان روزبهانی انتقاد شدیدی کرده است.

احمد ناطق‌‌نوری گفت: «ما کار را در فدراسیون بوکس با مشقت فراوان آغاز کردیم. معلوم نشد چرا رشته بوکس را حرام اعلام کردند، با همه مشکلات توانستیم خودمان را جا بیندازیم و در مسابقات بین‌المللی نیز حضور داشته باشیم. اما متاسفانه هنوز صداوسیما با ما آشتی نکرده و مشکلات پابرجا است. امیدواریم با رئیس جدید سازمان صداوسیما تعامل داشته باشیم. اما مشکل به همین جا ختم نمی‌شود. وزیر ورزش و جوانان هیچ ارادتی نسبت به بوکس ندارد.

وقتی ما رئیس فدراسیون جهانی بوکس را پیش محمود گودرزی وزیر ورزش بردیم، وی در نزد این شخصیت جهانی گفت: «بوکس رشته خوبی نیست و به ورزشکار ضربه می‌زند.» وقتی خود وزیر هیچ عنایتی به این رشته ندارد، چه توقعی می‌توان از دیگران داشت.» ناطق‌نوری نوک پیکان انتقاد را به سمت کمیته ملی المپیک چرخاند و گفت: «در کمیته ملی المپیک نیز هر کدام از آقایان یک ساز می‌زنند. به نظرم ما هم بی خود چند سال وقتمان را در این رشته هدر داده‌ایم.» و در نهایت انتقاد رئیس از ملی‌پوشان بوکس: «روزبهانی و احدی در ملاقات اختصاصی با وزیر ورزش و جوانان که در غیاب من انجام شد، هر کدام ۱۴ میلیون تومان گرفتند که این هزینه از بودجه فدراسیون کم می‌شود. من نه تنها حقوقی از فدراسیون نمی‌گیرم، بلکه مدام به دنبال تامین حقوق دیگران هم هستم. این ناسپاسی است که بگویند ناطق‌‌نوری کاری نکرده است. آن وقت روزبهانی و احدی مدام مصاحبه می‌کنند و پشت تریبون می‌روند که فدراسیون به ما پول نمی‌دهد.»

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود