بازی لیدی گاگا در فیلم بردلی کوپر

بازی لیدی گاگا در فیلم بردلی کوپر

بردلی کوپر بازیگر نامزد جایزه اسکار و لیدی گاگا خواننده سرشناس آمریکایی در بازسازی درام موزیکال «ستاره‌ای متولد می‌شود» همکاری می‌کنند.

به گزارش ورایتی، کوپر ۴۱ ساله سابقه چهار بار نامزد شدن برای جایزه اسکار را در کارنامه کاری خود می‌بیند، در این فیلم نخستین بار در مقام کارگردان قرار می‌گیرد. بازسازی «یک ستاره متولد می‌شود» در عین حال برای لیدی گاگا نیز نخستین تجربه بازی در نقش اول یک فیلم خواهد بود.

کمپانی برادران وارنر هنوز زمان اکران فیلم را مشخص نکرده است. «ستاره‌ای متولد می‌شود» داستان یک بازیگر تازه‌کار است که پا به دنیای هالیوود می‌گذارد و آنجا یک بازیگر مرد پا به سن گذاشته دست او را می‌گیرد.

این داستان نخستین بار سال ۱۹۳۷ با بازی جنت گینور و فردریک مارش به پرده سینما آمد. این فیلم بار دوم با بازی جودی گارلند و جیمز میسون سال ۱۹۵۴ ساخته شد. پس از آن باربارا استرایسند و کریس کریستوفرسن «ستاره‌ای متولد می‌شود» را  سال ۱۹۷۶  بازسازی کردند.

آهنگسازی و اجرای ترانه‌های این فیلم نیز برعهده لیدی گاگا خواننده برندۀ جایزه گرمی است. این خوانندۀ پیش از این با حضور در سریال «داستان ترسناک آمریکایی: هتل» در رسانۀ تلویزیون پا به عرصۀ بازیگری گذاشت. او که در این سریال نقش یک خون‌آشام را بازی می‌کرد، برای نقش‌آفرینی خوب خود در مراسم جوایز گلدن‌گلوب جایزۀ بهترین بازیگر زن در یک سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی را از آن خود کرد.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود