زلاتان و نیاز به مخالفان جدید

زلاتان و نیاز به مخالفان جدید

همانطور که علاقه مندان به فوتبال می دانند، زلاتان ابراهیموویچ پس از پایان قراردادش با PSG راهی اولدترافورد شد تا زیرنظر مورینیو برای نخستین بار لیگ جزیره را تجربه کند و به قول خودش چالش جدیدی را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرد. چالشی که تا به اینجا خوب جواب داده و زلاتان نشان داده که تا چه حد بازیکن بزرگ و موثری در جهان فوتبال است.

افرادی که دنیای مجازی را پیگیری می کنند بخوبی می دانند که ایبرا تا چه حد مغرور است. البته این غرور نشات گرفته از سطح بالا و البته اعتماد به نفس فوق العاده او است. زلاتان پس از اولین حضورش در یونایتد خود را پادشاه شیاطین سرخ خواند. لقبی که پیش از این متعلق به اریک کانتونا بوده و از جانب طرفداران یونایتد تا ابد هم اینگونه خواهد بود.

البته این صحبت ابراهیموویچ واکنش کینگ اریک را هم در پی داشت. کانتونا در جواب او گفت: من در اینجا پادشاه بودم و خواهم بود؛ تو می توانی شاهزاده باشی.

به هر حال آن موضوع خوشبختانه ختم به خیر شد ولی زلاتان همچنان دوست دارد به خودنمایی های خود در صفحات مجازی و علی الخصوص اینستاگرام ادامه دهد. وی در تازه ترین پست خود اظهار داشت: “من آن مخالفان قبلی را نمی خواهم؛ آن ها هم اکنون طرفداران من شده اند. لطفا افراد جدیدی برای مخالفت اعلام حضور کنند.”

این نشان از انگیزه بالای ایبرا می دهد و هواداران یونایتد را امیدوار می کند تا شاهد زلاتانی آماده تر از همیشه باشند.

زلاتان ابراهیموویچ

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود