اسکیت سواری با موتور جت [تماشا کنید]

هیجانی از جنس خطر

اسکیت سواری با موتور جت [تماشا کنید]

در دنیای کنونیِ فناوری هیچ کاری نشد ندارد و فقط کافی است تا انسان اراده نموده و هر چیزی که به ذهنش می رسد را طراحی کرده و به مرحله تولید برساند.

در همین راستا و در کنار تمامی تکنولوژی های مهم و تاثیرگذار در زندگی، مواردی هم وجود دارند که شاید نقش خاصی در زندگی افراد نداشته و فقط زاییده خیال دوستداران فناوری به شمار بروند، اما دانستن درباره آنها خالی از لطف نیست.

از جمله افرادی که به فانتزی های ذهنی خود جامه عمل پوشانده، می توان به یوتوبری با شناسه کاربری the Hacksmith اشاره نمود که به تازگی گجتی مشابه لباس «آیرون من» ساخته که در اصل نوعی کمربند مجهز به دو موتور جت بسیار جمع‌وجور محسوب می گردد و قادر است به واسطه این موتورها، سرعت اسکیت یا دوچرخه سواری را تا حداکثر به ۵۵ کیلومتر در ساعت برساند (در فضای مسطح و صاف).

البته جا دارد اشاره کنیم که استفاده از این کمربند هنگام اسکیت سواری به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست زیرا وسیله تفریحی یاد شده به هیچ گونه ابزار امنیتی مجهز نبوده و به این لحاظ استفاده از آن خطرات بسیاری را برای کاربر به همراه خواهد داشت.

اما با صرف نظر از مساله امنیت، این کمربند کمک می کند تا تفریحات هیجان انگیز زیادی را انجام داده و ساعت ها با آن سرگرم باشید. به طور مثال، سرعت تاب سواری خود را افزایش داده، یا روی اسکیت‌بورد نشسته و بدون تلاش خاصی برای پا زدن، خیلی راحت در پیاده رو یا جاده های مسطح حرکت نمایید. وقتی کمربند یادشده را می پوشید، دیگر لازم نیست هنگام دوچرخه سواری پدال بزنید.

برای آشنایی بیشتر با کاربردهای این وسیله جالب و مبتکرانه توصیه می کنیم ویدئوی زیر را تماشا نمایید.

منبع: gizmodo
بدون نظر

ورود