حمام کردن در بیش از ۱۲۰۰ بطری سس تند و فلفلی [تماشا کنید]

چرا عاقل کند کاری که باز آرَد پشیمانی!

حمام کردن در بیش از ۱۲۰۰ بطری سس تند و فلفلی [تماشا کنید]

شبکه اجتماعی یوتوب مملو از انواع ویدئوهای عجیب و جالب است که هر نوع سلیقه ای را پوشش می دهد. برخی از آنها آموزشی بوده و برخی دیگر خبری هستند. تعدادی نیز فقط جنبه سرگرمی دارند.

اخیرا نیز یوتوبرهای فعال در حوزه سرگرمی، هر ایده خنده داری که به ذهنشان می رسد را اجرایی نموده و فیلم آن را در این شبکه جهانی منتشر می کنند.

یکی از این ویدئوها که هم خنده دار است و هم تا اندازه ای دردناک به نظر می رسد، حمام نمودن Cemre Candar در وان مملو از سس تند و فلفل های قرمز است که موجب ندامت وی شده و توصیه می کند که هرگز چنین کاری را انجام ندهید که بدون شک از انجام آن پشیمان خواهید شد.

توصیه می کنیم حتما ویدئوی زیر را تماشا کرده و ببینید که این فرد، پیش از ورود به حمام و هنگام ریختن ۱۲۵۰ بطری سس فلفلی در وان چقدر شاد است و پس از آن با چه مصیبتی به دنبال حوله و شیر آب می گردد تا هر چه سریع تر سس ها را از سر و صورتش شسته و از سوزش ناشی از فلفل ها رهایی یابد.

او در انتهای ویدئو، این حمام سس را به رفتن به جهنم و بازگشت از آن تشبیه می کند و همان طور که در تصویر خواهید دید، چند ساعت پس از آن نیز هنوز بدنش قرمز و ملتهب بوده و همچنان می سوزد.

با روزیاتو همراه باشید.

منبع: huffingtonpost
دیجیاتو
بدون نظر

ورود