موسیقی مورد علاقه علیرضا؛ جهانبخش و دروازه های دنیا

موسیقی مورد علاقه علیرضا؛ جهانبخش و دروازه های دنیا

ستاره های فوتبال و سلبریتی ها همیشه با موسیقی رابطه ای نزدیک دارند و در بسیاری از مواقع برای کسب آرامش و حفظ تمرکز از موسیقی کمک می گیرند. تصویر ستاره های فوتبال در حالی که هدفون بر گوش دارند، یکی از تصاویر رایج در دنیای فوتبال است. در همین راستا باشگاه آلکمار حرکت جالبی را انجام داد و مصاحبه ای متفاوت با علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان انجام داد و در این مصاحبه از آهنگ مورد علاقه وینگر ایرانی تیم شان سوال پرسید و ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که آهنگ مورد علاقه اش چیست.

جهانبخش در پاسخ به این پرسش فان اظهار داشت: آهنگ مورد علاقه من از احسان خواجه امیری است که نام آن دروازه های دنیاست و یک آهنگ حماسی ایرانی است که من آن را بسیار دوست دارم. این آهنگ وقتی منتشر شد که ما توانستیم به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کنیم و من تقریبا هر روز آن را گوش می کنم چراکه تحرک و انرژی زیادی به من می دهد. این ترانه بسیار زیباست چراکه درباره کشورم صحبت می کند و اینکه همه باید کنار هم باشیم تا برای رسیدن به یک هدف مشترک متحد باشیم.

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: من این آهنگ را همیشه قبل از بازی ها در تمرین هایم گوش می کنم چراکه خاطره های خوبی را برایم یادآوری می کند و می توانم بهتر بازی کنم.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود