با MasterPan آشنا شوید؛ تابه ای که مخصوص تنبل هاست

با یک تیر 5 نشان بزنید

با MasterPan آشنا شوید؛ تابه ای که مخصوص تنبل هاست

در دنیای امروزی تقریبا همه چیز به سمت سهولت بیشتر زندگی انسان در حرکت است و از جمله این موارد می توان به طراحی و ساخت وسایل و ابزاری اشاره نمود که در زندگی روزمره کاربردهای فراوانی دارند.

به طور مثال، ماشین ظرفشوئی یکی از همین دستگاه های بسیار کاربردی به شمار می رود که سختی شستن ظرف ها را برای افراد تنبل در این امر مرتفع نموده. اما متاسفانه بسیاری از مردم به دلایل مختلف، همچون کمبود جا یا بودجه امکان خرید این وسیله را ندارند که البته چندان هم مهم نیست چون خوشبختانه مخترعان و طراحان زیادی در سراسر دنیا به طور مستمر در حال ایده پردازی، طراحی و تولید انواع گوناگون وسایل کاربردی هستند.

در همین راستا، چندی پیش تابه ای موسوم به MasterPan روانه بازار گشت که تا حدی سختی شستن ظروف اضافه را برای اهالی خانه هموار کرده است.

تابه مورد بحث، از جنس چدن ساخته و از ۵ قسمت مجزا تشکیل شده؛ به این مفهموم که آشپز می تواند ۵ نوع غذای متفاوت با ادویه و طعم دهنده های گوناگون را به طور هم‎‌زمان در یک ظرف بپزد. مزیت این طراحی در این است که شما قادر خواهید بود در کمترین زمان ممکن، چند ماده غذایی را طبخ و آماده سرو کنید.

مزیت ظروف چدنی در این است که بسیار سریع تر از انواع دیگر گرم شده و حرارت به طور مساوی در بخش های مختلف آن پخش می شود. شاید تنها ایرادی که بتوان به این کالا وارد دانست این باشد که آشپزهای حرفه ای نمی توانند محتویات داخل ظرف را بالا پرتاب کرده و به این روش غذا را هم بزنند.

برخلاف تصور، شست‌وشوی این وسیله به هیچ وجه سخت نبوده و فقط کافی است چند دقیقه آن را در آب داغ خیس کرده و سپس با مایع ظرفشوئی بشوئید.

تابه MasterPan در حال حاضر با قیمت ۶۰ دلار در سایت آمازون در دسترس علاقه مندان قرار دارد. در آخر نیز بد نیست اشاره کنیم که این تابه توان تحمل دمای ۱۸۰ درجه سانتی گرادی را دارد، به این مفهوم که می توانید آن را در فر نیز قرار دهید.

615dzPLhRKL._SL1200_-w900 81-HFREkI-L._SL1500_-w900 71lN-KOQs2L._SL1200_-w900

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود