برهانی؛ با پیکان به سمت نمایشگاه

برهانی؛ با پیکان به سمت نمایشگاه

ستاره های فوتبال وقتی که به سال های آخر بازیگری خود نزدیک می شوند سعی می کنند با انجام فعالیت های تجاری سودآور، دوران پسافوتبالی خود را نیز تامین کنند. برخی ها رستوران می زنند؛ تعدادی فروشگاه ورزشی یا برند ورزشی خود را ثبت می کنتد و امثال هم. برخی ها نیز به سمت اتومبیل و نمایشگاه داری می روند.

امیرحسین اصلانیان، ستاره سابق پرسپولیس که خیلی زود دوران فوتبالی اش تمام شد از جمله افرادی بود که به اتومبیل بسیار علاقه مند بود پس از دوران بازیگری به این حرفه روی آورد. حالا به تازگی یک ستاره هم از آبی ها به سمت نمایشگاه داری و معامله خودرو رو آورده است. البته او هم مانند اصلانیان ستاره سابق است اما هنوز در مستطیل سبز حضور دارد و فوتبال بازی می کند.

آرش برهانی؛ گلزن ترین مهاجم تاریخ استقلال در لیگ برتر که در پایان فصل گذشته و با آمدن منصوریان در لیست مازاد بود، با آغاز لیگ شانزدهم راهی پیکان شد تا پس از سال ها دوری از مجید جلالی، دوباره ولی این بار در پیکان شاگرد آقا معلم فوتبال ایران شود.

برهانی ۳۲ ساله و کرمانی کم کم به پایان دوران بازی خود نزدیک می شود و طبیعی است که از حالا به فکر این باشد که زندگی خود را پس از خداحافظی با مستطیل سبز چگونه بگذراند. او به تازگی نمایشگاه ماشین خود را افتتاح کرده و برخلاف خیلی ها که به رستوران داری رو آوردند او خواست بعد از فوتبال به عشق دیگرش برسد.

بدون نظر

ورود