خدمت بزرگ مادر توتی به رم و هوادارانش

خدمت بزرگ مادر توتی به رم و هوادارانش

توتی بیست و پنجمین فصل حضور خود در رم را پشت سر می‌گذارد. او نماد و اسطوره جالوروسی به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. توتی نماد وفاداری در فوتبال مدرن و کلاسیک است. او با وجود آنکه بارها با پیشنهادهای وسوسه انگیز تیم های بزرگ اروپایی و ایتالیایی مواجه شد اما هیچگاه حاضر نشد رم را ترک کند تا به اسطوره و تاریخ ساز این باشگاه ایتالیایی تبدیل شود.

کاپیتان و نماد باشگاه رم از دو درس بزرگی که مادرش به او داد سخن به میان آورد و به نظر می رسد که هواداران رم باید خود را مدیون مادر توتی بدانند. کاپیتان رم که کمتر در ترکیب اصلی این تیم به میدان می رود از درس فراموش نشدنی که مادرش به او داد سخن به میان آورد. او تاکید کرد که در آستانه پیوستن به میلان و رئال مادرید بود اما مادرش اجازه جدایی به او را نداد.

توتی گفت: خیلی خوب به خاطر می‌آورم که زمانی که ۱۳ ساله بودم با پیشنهاد باشگاه میلان مواجه شدم. همه چیز مهیا بود که به یکی از پرافتخارترین تیم های تاریخ فوتبال اروپا بپیوندم. فرصت بزرگی برای من به وجود آمده بود با این حال مادرم اجازه نداد. او به من گفت که خانه را ترک نکنم و می‌ترسید که اتفاقی برای من بیفتد. مادرم در آن روز درس بزرگی به من داد و آن اینکه خانه یک انسان مهم ترین چیز برای او در زندگی به شمار می آید.

رئال مادرید از تیم های بود که بارها به جذب توتی ابراز علاقه نشان داد اما هیچگاه نتوانست این بازیکن بزرگ را وسوسه کند، تا جاییکه فلورنتینو پرس از ناکامی خود در جذب توتی به عنوان بزرگترین حسرت دوران ریاست خود در رئال سخن به میان آورد.

توتی درباره پیشنهاد رئال مادرید گفت: ۱۲ سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۴ با پیشنهاد جدی رئال مادرید مواجه شدم و همه چیز مهیا بود تا با این تیم قرارداد امضا کنم. وقتی بزرگترین و بهترین تیم جهان خواستار جذب شما است بدون شک به فکر فرو می روی و پیشنهاد آنها را بررسی می‌کنید. من مذاکراتی با سران رم داشتم و آنها مخالف جدایی نبودند و همه چیز را به خودم واگذار کردند اما مادرم یک درس بزرگ دیگر به من داد و آن اینکه وطن انسان مهم‌ترین چیز در زندگی او است و اینگونه بود که در خانه و وطن خود ماندم.

توتی در فصل جاری رقابت‌های سری A هم با رم قرارداد دارد اما کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دارد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود