چگونه ترفند مخفی «Neko» را در اندروید نوقا اجرا کنیم

گربه ای بازیگوش که منتظر خوراکی های شماست

چگونه ترفند مخفی «Neko» را در اندروید نوقا اجرا کنیم

افراد علاقه مند به نگهداری از گربه های مجازی که از اندروید نوقا نیز بهره مند هستند، از شنیدن این خبر خوش حال خواهند شد. گوگل در این نسخه از اندروید، گربه ای مجازی به نام «Android Neko» را در نظر گرفته. در این بازی که به اندازه شخصیت کارتونی «Neko Atsume» جذابیت ندارد، شما باید گربه ها را جمع نموده و در سر جای خود قرار دهید.

ترفند «Android Neko» را نمی توان یک بازی دانست و بهتر است آن را یکی از کارهایی بدانیم که اندروید نوقا می تواند انجام دهد. شما خوراکی را می گذارید و منتظر می شوید تا گربه ها خودشان را برسانند، سپس یکی یکی آن ها را به کلکسیون خود اضافه می کنید. این ترفند شما را سرگرم می کند اما در آن، منطقه بازی یا گیم پلی مشخصی دیده نمی شود. برای این که بتوانید این ترفند را اجرا کنید، باید دستورات زیر را به دقت اجرا نمایید:

۱- منوی تنظیمات را با پایین کشیدن نوار اعلانات و کلیک بر روی آن باز نمایید.

۲- وارد قسمت «درباره گوشی» شده و ۴ الی ۵ باز به طور سریع بر روی نسخه اندروید (باید ۷.۰ باشد) کلیک کنید. خواهید دید که حرف N بزرگ بر روی صفحه دستگاه شما نمایان می گردد.

۳- ۴ الی ۵ باز بر روی حرف N کلیک نموده و سپس انگشت خود را برای چند لحظه روی آن فشار دهید (Long Press). سپس یک ایموجی گربه در پایین صفحه ظاهر می شود.

۴- نوار اعلانات را دو بار پایین بکشید، با مشاهده قسمت «ویرایش» (Edit) بر روی آن کلیک کنید.

۵- در بخش «کشیدن برای چینش تنظیمات» (Drag to Edit Tiles)، گربه ای با عنوان «ترفند اندروید» (Android Easter Egg) دیده می شود. انگشت خود را بر روی آن نگه داشته و آن را به منوی «تنظیمات سریع» (Quick Settting) منتقل کنید.

۶- به نوار اعلانات باز گردید. همانطور که ملاحظه می نمایید، آیکون جدیدی با عنوان «بشقاب خالی» (Empty Dish) به این بخش اضافه گردیده.

۷- بر روی آن کلیک نموده و یکی از خوراکی های ارائه شده برای گربه ها را انتخاب نمایید. شیرینی دانه ای، ماهی، مرغ و خوراکی خوشمزه گزینه هایی هستند که شما می توانید انتخاب کنید.

حالا نوار اعلانات را ببندید و منتظر بمانید (زمان انتظار ممکن است حتی ۱ ساعت هم به طول بیانجامد.) هنگامی که یک گربه از راه برسد، شما هشدار دریافت خواهید نمود و گربه ای با شماره مخصوصش بر روی صفحه اصلی شما ظاهر می گردد. بر روی این هشدار کلیک کنید (اگر ساعت هوشمند اندرویدی داشته باشید، این هشدار را بر روی آن دریافت خواهید نمود.)

srwwydwcbgh7cp4d2avm-w600

با کلیک بر روی آن، وارد منوی گربه ها خواهید شد و می توانید تمام گربه هایی که تاکنون جمع کرده اید را مشاهده کنید. شما می توانید هر نام دلخواهی را برای آن ها انتخاب نمایید. اگر انگشت خود را به مدت طولانی بر روی آیکون ظرف نگه دارید، می توانید تمام گربه ها را ببینید، البته اگر درون ظرف خوراکی گذاشته باشید. می توان گربه ها را به اشتراک گذاشت و حتی آن ها را حذف نمود.

همانظور که گفتیم، نمی توان این ترفند را یک بازی به شمار آورد، اما به هر حال گربه های اندروید می توانند برای مدتی شما را سرگرم کنند. برای مشاهده راهنمایی کامل تر به همراه تصاویر آموزشی، می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

منبع: lifehacker
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود