بهترین لباس مردانه در موقعیت های مختلف چیست

آموزش تصویری اصول خوش تیپ بودن برای مردان

بهترین لباس مردانه در موقعیت های مختلف چیست

هر مکان، جشن، موقعیت و مناسبتی، لباس خاص خود را دارد و مثلا با پوششی که هر روز سر کار می روید، نمی توانید در مهمانی حاضر شوید. یا لباس مراسم های رسمی با نمونه هایی که در دورهمی های دوستانه می پوشید کاملا متفاوت خواهد بود.

تقریبا بیشتر افراد به این امر واقف هستند اما اگر جزو مردانی هستید که نمی دانید در موقعیت های گوناگون، چه تیپ لباس هایی برای شما مناسب تر هستند، شاید راهنمای تصویری زیر بتواند تا حدی در این راستا به شما یاری برساند. از این رو از شما دعوت می کنید در ادامه این مطلب با روزیاتو همراه شوید.

qq1-w900

در مراسم های رسمی تیپ مشکی یکی از بهترین گزینه ها برای مردان محسوب می گردد. تقریبا در تمامی رویدادهای مهم، مردان از این پوشش برای جذابیت بیشتر خود بهره می گیرند.

برای این منظور شما به یک دست تاکسیدو مشکی، یکدست پیراهن مردانه یقه خرگوشی کوتاه و پاپیون مشکی نیاز دارید. در برخی مواقع می توان از کمربند مشکی هم استفاده نمود که تاکید چندانی روی آن نیست.

جوراب و کفش چرمی مشکی نیز از دیگر موارد موردنیاز برای این تیپ به شمار می روند.

qq2-w900

در تمامی مراسم های یاد شده در بالا، باید کت و شلوار به تن کنید اما مثلا لزومی ندارد که تاکسیدو بپوشید. برای این منظور نیز به یک دست کت و شلوار سرمه ای یا آبی تیره، کراوات تیره و کفش و کمربند متناسب با رنگ لباس هایتان نیاز دارید.

qq3-2

این روزها در محیط های اداری می توان از پوشش های غیررسمی استفاده نمود و دیگر همانند قدیم به پوشیدن کت و شلوار یا لباس فرم نیازی نیست. به همین منظور، اگر می خواهید در عین راحت بودن تا حدی هم رسمی به نظر برسید می توانید از انواع شلوارهای پارچه ای، کتان یا جین های تیره، کت های کتان و تی شرت های یقه دار بهره بگیرید. اگر شلوار جین به پا می کنید، کفش خود را چرمی انتخاب کنید.

qq4=2

در این تیپ، شما آزاد هستید هر نوع لباسی که دلخواهتان هست را بپوشید و هیچ گونه محدودیت خاصی برایش وجود ندارد. البته استانداردهای لازم برای خوش تیپ بودن را فراموش نکنید و مثلا با تی شرت های آستین بلند، شلوار کتان و کفش بندی بپوشید. یا به طور مثال وقتی شلوار جین به پا کرده اید، آن را با یک پیراهن یا تی شرت آستین کوتاه ست نمایید.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود