Sony با “نفس نکش”، نفس رقیبان را گرفت

فیلم "نفس نکش" از کمپانی Sony برای دومین هفته پیاپی در صدر Box Office آخر هفته آمریکا

Sony با “نفس نکش”، نفس رقیبان را گرفت

فیلم ترسناک / تریلر “Don’t Breath” یا همان «نفس نکش» با میانگین فروش ۱۵.۵ میلیون دلاری خود برای دومین هفته پیاپی در صدر پرفروش ترین فیلم های آخر هفته آمریکا قرار گرفت.

پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر با اعلام این خبر نوشت: اگرچه پایان هفته‌ «روز کارگر» تابستان ۲۰۱۶ چندان برای سینماهای آمریکا پررونق نبود، اما با این حال بنظر می رسد تولید جدید شرکت سونی از این قاعده مستثنی باشد.

تریلر “نفس نکش” که دومین ساخته فده آلوارز است با بودجه ای بسیار کم (۹.۹ میلیون دلار) تولید شده است و پیش بینی می شود فروش آن تا آخر تعطیلات به ۱۹ میلیون دلار برسد.

در رده دوم باکس آفیس اما فیلم جوخه انتحار “Suicide Squad” در پنجمین هفته اکران‌اش، ۱۸ درصد اُفت فروش داشت و با میانگین فروش ۱۰ میلیون دلار، در جایگاه دوم قرار گرفت. این فیلم تا پایان روز دوشنبه، ۳ میلیون دلار دیگر کسب خواهد کرد و فروش کلی‌اش را به ۳۰۰ میلیون دلار خواهد رساند.

suicide_squad_toronto_set_1

با عبور از این مرز، جوخه انتحار تبدیل به هشتمین فیلم سال ۲۰۱۶ خواهد شد که از این مرز عبور می‌کند و تبدیل به پانزدهمین فیلم پرفروش ابرقهرمانی تاریخ خواهد شد، جلوتر از فیلم مرد فولادین (Man of Steel) که ۲۹۱ میلیون دلار فروخته بود.

در بازار بین‌ المللی، جوخه انتحار ۱۱.۸ میلیون دلار از ۶۵ کشور بدست آورد تا فروش جهانی‌اش را به ۳۷۵ میلیون دلار و فروش کلی‌اش را به ۶۷۲.۹ میلیون دلار برساند. این فیلم هفته آینده در کشور ژاپن هم به اکران در خواهد آمد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود