پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومانی Sony به دنیِل کِرِگ

007 محبوب همچنان با Sony ادامه می دهد؟

پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومانی Sony به دنیِل کِرِگ

جیمز باند شخصیتی نمادین و برندی سینمایی در عرصه گسترده هنر هفتم محسوب می شود. طی سالهای طولانی، ستاره های نام آشنا و معتبری در نقش مامور مخفی ۰۰۷ نقش آفرینی کرده اند. دنیل کرگ (Daniel Craig) هنرپیشه جذاب و خوش استایل انگلیسی در چهار نسخه آخر این برند سینمایی نقش اول را ایفا کرده و بنظر می رسد شرکت سونی حاضر نیست او را از دست بدهد.

همانطور که می دانیم، هنرپیشه نقش جیمز باند مدام در حال تغییر است و از ابتدا مشخص می شود، هر هنرپیشه چند شماره از این فیلم را بازی خواهد کرد. قرارداد کرگ نیز که برای چهار فیلم بوده است، بعد از فیلم Spectre به پایان رسید و شواهد حاکی از آن بود که باید در انتظار چهره هایی جدید همچون ادریس البا یا تام هیدستون باشیم.

Daniel-Craig-Bond-Gun

اما پایگاه اینترنتی اسکرین رانت، امروز با انتشار گزارشی ضمن اشاره به تمایل شدید سونی برای حفظ دنیل کرگ نوشت: کمپانی Sony پیشنهادی ۱۵۰ میلیون دلاری (۶۰۰ میلیارد تومانی) به کرگ داده است تا با تمدید قرار داد خود برای دو فیلم دیگر همچنان جیمز باند بماند.

در این گزارش آمده است، اگرچه Spectre نتوانست به اندازه Skyfall در سال ۲۰۱۲ موفق باشد اما بازهم فروش جهانی ۸۷۹ میلیون دلاری (۳.۵ تریلیون تومانی) این فیلم، مسئولان Sony را بر آن داشته تا به هر شکل ممکن کرگ را دست کم برای دو فیلم دیگر حفظ کنند.

در حالیکه دنیل کرگ پس از فیلم  Spectre به صراحت اعلام کرده بود دیگر به این زودی ها در نقش جیمز باند بازی نخواهد کرد اما آنگونه که از شواهد پیداست؛ کمپانی سونی هیچ تمایلی برای جایگزین کردن کرگ با هنرپیشه دیگری را ندارد و برای جلب رضایت او چنین مبلغ نجومی ای را پیشنهاد داده است.

Daniel-Craig-Bond-With-Car

این گمانه زنی ها زمانی تقویت می شود که سونی چندی پیش اعلام کرد: دو فیلم جیمز باند بزودی و “تقریبا پشت سر هم” ساخته خواهند شد. بنابراین بسیار منطقی است که تصور کنیم راضی کردن کرگ حتی با هزینه بالاتر، بسیار راحت تر از ورود به مذاکرات و عقد قرار داد با هنرپیشه ای جدید خواهد بود.

اسکرین رانت با اشاره به اینکه پولِتیکِ کرگ بعد از فیلم Spector دایر بر اینکه دیگر در نقش باند بازی نخواهد کرد، بسیار هوشمندانه بوده است، نوشت: همه می دانیم کرگ تا چه اندازه مورد ستایش مسئولان سونی است و از دست دادن این هنرپیشه محبوب برای آنها تا چه حد گران تمام خواهد شد.

البته کرگ در جای دیگری در پاسخ به این پرسش که آیا به هیچ عنوان حاضر به ادامه فعالیت به عنوان جیمز باند نیستید، تصریح کرد: همیشه حق تغییر عقیده را برای خود قائلم.

حال که بنظر می رسد ترفند جواب داده و ماهی به قلاب گیر کرده است باید منتظر ماند ُ دید این موضوع بر عملکرد این هنرپیشه بریتانیایی در  آینده چه تاثیری خواهد گذاشت. آیا او را به نقش آفرینی هایی به مراتب جذاب تر و ماندگار تر سوق خوهد داد و یا باعث می شود، وی به نوعی رفع تکلیف کشیده شود؟

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود