صحبت هایی که قبل از ترک شغل خود باید با رئیستان انجام دهید

صحبت هایی که قبل از ترک شغل خود باید با رئیستان انجام دهید

حتما برای شما هم پیش آمده که شرایط کاری برایتان خسته کننده شده باشد. در چنین مواردی بهتر است قبل از ترک شغل خود، گفتگویی با مافوقتان داشته باشید.

فردی که تمام دوران کاری خود را در یک شرکت گذرانده در این رابطه توضیحاتی ارائه نموده که در ادامه آن ها را با یکدیگر می خوانیم:

هنگامی که احساس سرخوردگی به شما دست می دهد، بهتر است صحبتی با رئیس خود داشته باشید. اگر کارتان را به درستی انجام می دهید و از این لحاظ بهتر از دیگران هستید، مطمئنا وی شما را به راحتی از دست نخواهد داد. سعی کنید موضوع را با مافوق خود مطرح نموده و برای آن راه حل مناسبی پیدا نمایید. این کار می تواند مسائل را به بهترین شکل حل کرده و انگیزه شما برای ادامه کار را افزایش دهد. این که خود رئیس خود باشید ایده مناسبی است، اما هنگام احساس خستگی و بی حوصلگی نباید عجولانه تصمیم بگیرید. بیرون آمدن از شغل فعلی تان تنها در صورتی توجیه دارد که تضمین های کافی برای موفقیت تجارت شخصی وجود داشته باشد.

کاهش بار مسئولیت ها و گرفتن مرخصی نیز می تواند به شما در این رابطه کمک کند. توصیه می گردد که هم با خود و هم با رئیستان صادقانه برخورد نمایید. اگر وی در قبال رفتار شما برخورد مناسبی نشان نداد، آن گاه می توانید به خروج از مجموعه و پیدا کردن شغلی دیگر بیاندیشید.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود