دست‌نیافتنی و پردردسر

مهره‌ای که کوبا بیش از قبل به حضور او نیاز دارد

دست‌نیافتنی و پردردسر

ویلفرد لئون کوبایی برای دومین سال متوالی عنوان ارزشمندترین بازیکن اروپا را کسب کرد اما تابعیت او هنوز مشخص نیست. قهرمانی تیم والیبال زنیت کازان روسیه در اروپا این تیم را به‌عنوان پر افتخارترین باشگاه قاره سبز مطرح کرد اما در کنار موفقیت‌های این تیم، ویلفرد لئون دریافت‌کننده زنیت هم مثل سال گذشته عنوان MVP یا همان ارزشمندترین بازیکن اروپا را به دست آورد.

لئون این روزها با فاصله بسیاری از تمام اسپکرهای قدرتی جهانی آماده‌تر است اما او به دلیل مشکلات داخلی کوبا سال هاست در تیم ملی کشورش نمی‌تواند بازی کند و به دنبال تغییر پاسپورت خود است. مقدمات حضور این بازیکن در تیم ملی والیبال لهستان برنامه‌ریزی‌ شده اما او قطعا به مسابقات المپیک نخواهد رسید اما بازیکنی که مدت های کاپیتان تیم ملی کوبا بود و حالا از همیشه آماده‌تر است، نمی‌تواند در مسابقات معتبر ملی شرکت کند.

حال که در آستانه المپیک آن رسوایی بازیکنان تیم ملی کوبا مبنی بر تجاوز به پیش خدمت هتل محل اقامت آنها در اردوی تدارکاتی و خط خوردن کاپیتان و برکناری سرمربی تیم ملی کوبا، حالا بیش از هر زمان دیگری حضور ویلفرد لئون به عنوان یک مهره تاثیرگذار، بی حاشیه و باتجربه بیش از هر زمان دیگری در تیم ملی کشورش نیاز است و ملی پوشان این کشور برای رسیدن به ساحل آرامش حضور چنین مهره ای را احتیاج دارند.

تیم ملی کوبا یکی از رقبای تیم ملی کشورمان در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ اشت.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود