گزارش روزیاتو از پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان

پست های خیلی داغ از اینستا نوشته های خیلی داغ

گزارش روزیاتو از پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان

اینستاگردی ، عنوان سلسله گزارشات هفتگی است که در روزیاتو و طی چند ماه اخیر ارائه می شود و نگاهی دارد به دنیای سبک زندگی مجازی سلبریتی های ایرانی هنر و ورزش و فرهنگ در شبکه اجتماعی اینستاگرام. برای اگاهی از جدید ترین پست ها و مطالب شماری از سلبریتی های ایرانی پر مخاطب این شبکه، اینستاگردی  های روزیاتو را مشاهده کنید. با ما در سومین گزارش شهریور همراه باشید.  خبر اول را هم چون هفته قبل، به بهترین مدافع جهان اختصاص می دهیم.

q1

از بهترین مدافع جهان چه خبر؟

q2

سید محمد موسوی، برترین مدافع جهان، این روز ها از المپیک ۲۰۱۶ بازگشته و فرصت کرده تا کمی به اینستاگرامش سر و شکلی بدهد. تصویر بالا، مربوط به عکس یادگاری آقا سید با هم باشگاهی هایش در باشگاه بانک سرمایه است که اخیرا به مقام قهرمانی آسیا دست یافته اند. او زیر این تصویر که به تازگی در اینستاگرامش منتشر کرده نوشت: «آفرین به تیم خوب سرمایه.»

۱۱۰ هزار لایک به سمت این عکس نشانه رفت. سید محمد موسوی به زودی به جمع ۱ میلیون لایکی های اینستاگرام می پیوندد. او را در این آدرس دنبال کنید.

بهنوش بختیاری و سلفی چند هزار  نفری

q3

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، این روزها دوران شلوغی را هم در دنیای مجازی و هم کار صحنه ای پیش می برد و شمار فالوور هایش از مرز ۴.۸ میلیون مخاطب فراتر رفته و هم چنان پر بیننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد که از آن به عنوان ارتش بهنوشی ها یاد می کند. وی با انتشار تصویر بالا، از فروش میلیاردی فیلمی که با حضور لیلا حاتمی همراه شده بود خبر داد. این پست، بیش از ۱۰ هزار کامنت را در پی داشت.

بهنوش را در این آدرس دنبال کنید که بیش از ۱۷۵۰ پست ظرف ۳ سال اخیر به اشتراک گذاشته است.

اینستا نوشته پرویز خان

q4

پرویز پرستویی، سبک زندگی دیجیتالی خاص خود را دارد و اینستا نوشته هایش، با استقبال میلیونی کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده. او در جدید ترین اینستا نوشته خود آورده:

«روح ما در دنیایی سراسر ماده وحیات زندگی می کند. اساس حیات به تغییر است و ماهیت هر ماده ای در تضادها شکل می پذیرد، که اگر تغییر و تضادی در طبیعت نباشد، هیچ اتفاق بزرگی رخ نمی دهد و هیچ حادثه شگرفی روی نمی دهد در دنیای بدون سختی و رنج و ناسازگاری، هیچ روحی صیقل نمی پذیرد وسازندگی ایجاد نمی شود و استعدادی شکوفا نمی گردد؛ مسئولیت و عدل نیز بی معنا می گردد وهیچ میوه ای به ثمر نمی رسد. هر چه روح خود را بیشتر به دلِ آتش وطوفانِ سختی بزند، زودتر به گوهر ِپنهان درون خویش می رسد؛ زیرا رکود و سکون و آسایش محض هرگز بزرگی روح نمی آفریند سختی بیدارت می کند و میل به بودن و خواستن و عشق و اراده و رسیدن را در تو می پروراند خداوند نیز در سختی تو را می سنجد؛ وقتی از پس همه ی دردها و رنج ها؛ از پوچی ها دل بریدی و به نقطه آخر نگاه کردی آنجا که خداوند در قله نور وآرامش تو را به نظاره نشسته؛ هیچ رنجی به چشمت نخواهد آمد و هیچ زخمی از روزگار روحت را نخواهد آزرد.»

او در اینستا نوشته زیبای دیگری هم گفت:

«وقتی نانوا، خمیر نان سنگگ را  ﭘﻬﻦ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﻭﻥ ﺗﻨﻮﺭ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﺩ ﺭﺍ ﺩﻳﺪی ﻛﻪ ﭼﻪ ﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ؟ !!!!! ﺧﻤﯿﺮ ﺑﻪ ﺳﻨﮕﻬﺎ ﻣﯽ ﭼﺴﺒﺪ! ﺍﻣﺎ ﻧﺎﻥ ﻫﺮﭼﻪ ﭘﺨﺘﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺍﺯ ﺳﻨﮕﻬﺎ ﺟﺪﺍ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ … ﺣﮑﺎﯾﺖ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﺍﺳﺖ؛ ﺳﺨﺘﯿﻬﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ، ﺣﺮﺍﺭﺕ ﺗﻨﻮﺭ ﺍﺳﺖ… ﻭ ﺍﯾﻦ ﺳﺨﺘﯽ ﻫﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﭘﺨﺘﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ… ﻭ ﻫﺮ ﭼﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭘﺨﺘﻪ ﺗﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺳﻨﮓ ﮐﻤﺘﺮﯼ ﺑﺨﻮﺩ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ… ﺳﻨﮕﻬﺎ ﺗﻌﻠﻘﺎﺕ ﺩﻧﯿﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ … ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻣﻦ، ﺧﺎﻧﻪ ی ﻣﻦ …ﻣﻦ … ﻣﻦ …. ﺁﻧﻮﻗﺖ ﮐﻪ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺗﻨﻮﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﮐﻨﻨﺪ ﺳﻨﮕﻬﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺁﻥ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ! ﺧﻮﺷﺎ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﺭ ﺗﻨﻮﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﭘﺨﺘﻪ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ ﺳﻨﮕﯽ ﻧﻤﯽ ﭼﺴﺒﺪ! ﻣﺎ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﭼﻪ ﭼﺴﺒﯿﺪﻩ ﺍﯾﻢ؟»

اینستا نوشته های پرویز خان را قبلا در مقاله ای تحلیل کردیم.

پرویز خان را در این آدرس دنبال کنید. او بیش از ۴۰۰ پست منتشر کرده است.

علی لاریجانی و عکس با کاروان المپیک ۲۰۱۶

q5

علی لاریجانی، رییس سه دوره مجلسه شورای اسلامی از جمله مسئولان رسمی کشور است که فعالیت زیادی در اینستا دارد و حداقل هفته ای ۳ پست را به اشتراک می گذارد. در میان جدید ترین پست هایی که ایشان منتشر کرده، تصویری مربوط به دیدار وی با کاروان ایران در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل به چشم می خورد که در بالا می توانید آن را مشاهده می کنید.

او نوشت:

«ره‌آورد سفر کاروان المپیک ایران خوب بود / اهتمام جدی مجلس برای کمک به عرصه‌های همگانی و قهرمانی ورزش حرف روشنی در لایحه ششم در حوزه جوانان نیز توسعه دیده نمی‌شود قدر و ارزش بهداد سلیمی در بین مردم محفوظ است…. رشد ۲ برابری کسب مدال در مسابقات بین المللی نادآوری ها مدال ‌های خوش ‌رنگ را از دست ورزشکاران ایرانی ربود.»

امیدواریم رییس مجلس، حضور اینستاگرامی خود را در راستای توسعه سایبر دیپلماسی کشور، ارتقا دهند. ادمین صفحه وی، بیش از ۷۰۰ پست از ایشان منتشر  کرده و ۵۳ هزار نفر فالوور این صفحه هستتند.

نمایشگاه عکس سحر دولتشاهی

q6

سحر دولتشاهی از بازیگران سینما و تلویزیون، حضور فعالی در اینستاگرام دارد و شمار فالوورهایش از مرز ۱.۲ میلیون مخاطب فرارتر رفته است. او با انتشار پست بالا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، خبر از یک گالری عکس در تهران داده است.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

پژمان بازغی و  یک کار خیریه

q7

پژمان بازغی این هفته تنها ۱ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و آن هم مربوط به  معرفی بیست هشتمین فستیوال نقاشی کودکان با عنوان دست های مهربان است و از همه مخاطبانش خواسته تا در این نمایشگاه که در برج میلاد تهران برگزار می شود شرکت کنند.

پژمان بازغی شمار فالوور هایش از ۸۲۱ هزار نفر هم فرار تر رفته. او فقط صفحه همسرش، مستانه مهاجر، که تدوین گر سینما است را فالو کرده و البته در  این نشانی در دسترس خواهد بود.

رامبد جوان و دو پست جدید

q8

رامبد جوان که دو سالی است که با برنامه طنز خندوانه در شبکه نسیم، مخاطبان زیادی را دست و پا کرده، در اینستاگرام نیز بسیار فعال بوده و بیش از ۱ هزار پست را به اشتراک گذاشته که ۳.۸ میلیون فالوور برای ایشان به همراه آورده. او اخیرا در یکی از برنامه ها، تابلویی منقش به نام علی ابن موسی الرضا علیه السلام را دریافت کرده که همین مورد را به عنوان پستی در صفحه خود منتشر کرده است.

اگر یادتان باشد، رامبد چندی پیش، عمو پور رنگ را به برنامه اش آورد و پستی هم به همین خاطر در اینستا منتشر کرد که در زیر مشاهده می کنید.

q9

رامبد را در این نشانی دنبال کنید.

محمد رضا گلزار و رستوران جدیدش

q10

محمد رضا گلزار، بازیگر سینما، این هفته جز تصویر بالا، پست دیگری را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک نگذاشت. این تصویر هم مربوط به افتتاح رستوران جدید او به نام انار است که گویا درخیابان آفریقای تهران بازگشایی گشته و با مدیریت مستقیم وی کار می کند.

به هر حال، محمد رضا گلزار را در این نشانی دنبال کنید. گلزار بیش از ۳.۴ میلیون فالوور دارد. صفحه رسمی رستوران ایشان که شمار مخاطبانش از ۱۲ هزار فالوور فرارتر رفته را در این نشانی دنبال کنید.

کمی از دنیای هنرپیشه های سینما موقتا دور می شویم و به عالم بزرگان مستطیل سبز می رویم؛ خبر بعدی را از جادوگر فوتبال آسیا شروع می کنیم.

علی کریمی و باز پستی بی نام

q11

علی آقای کریمی، جادوگر سابق فوتبال آسیا و ارتش سرخ پوشان پایتخت، این روزها در اینستاگرام با مخاطبانش در ارتباط است و ۱.۴ میلیون فالوور دارد. او خیلی فعالیتی در اینستاگرام انجام نم یدهد اما پست هایش با استقبال طرفداران دو آتیشه پرسپولیس همراه می شوند. وی اخیرا تصویری از خود با شلوار کوتاه سفید رنگ در یکی از مناطق خوش آب و هوا منتشر کرده که مشخص نیست کجای ایران یا جهان است.

معمولا علی آقا در پست هایش، از ارائه کامنت و توضیحی خودداری می کند.

علی آقا را در این نشانی دنبال کنید.

سلطان در روز هوادار

q12

بعد از جادوگر سرخ پوش ها، باید از سلطان قرمز ها گفت. این هفته علی آقا در اینستاگرام فعال بود و تصویری از دیدار با کادر فنی تیم پرسپولیس را در روزی که باشگاه سرخ پوشان، به مناسبت روز هوادار جشنی را بر پا کرد، به اشتراک گذاشت. در تصویر بالا، علی آقا را مشغول چاق سلامتی با مهمانانی از جمله کلانی و برانکو ایوانکوویچ می بینیم.

از صفحه رسمی استقلالی ها چه خبر؟

q13

صفحه رسمی استقلالی ها در اینستاگرام، این هفته تصویری از تمرین آبی پوشان پایتخت را به اشتراک گذاشت که نشان می دهد تعطیلات لیگ برای علی آقای منصوریان و تیمش، فرصت خوبی را برای ریکاوری به وجود آورده است.

صفحه رسمی استقلال در اینستاگرام، بیش ترین تعداد پست را درمیان صفحات ورزشی ایران منتشر کرده است. بد نیست این صفحه را استقلالی ها در این نشانی دنبال کنند.

بهاره رهنما و شاگردانش

q14

بهاره رهنما، یکی از بازیگران فعال سینما تئاتر و تلویزیون، از جمله سلبریتی های ایرانی با بیش از ۲.۱ میلیون فالوور در اینستاگرام به شمار می رود که فعالیت زیادی در این شبکه از خود نشان داده است. وی با انتشار تصویر بالا نوشت:

«زنگ اغاز نمایش ” زنانی که به بز ها خیره شدند” امروز توسط بانو شهین دخت ملاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان در سالن ناظر زاده ایرانشهر نواخته شد، مترجم و نویسنده ارزشمند خانم لیلی گلستان هم میهمان ویژه این نمایش بودند. . .»

او این هفته تصویری از مانتویی که توسط مزون یکی از دوستانش طراحی شده نیز منتشر کرد و زیرش نوشت:

«فرناز عزیزم، دوست خوبم، طراح مزون رنگل این روزها به زودی عروس میشه، ضمن انتشار این عکس میخواستم هم از طراحی زیبایی که برای من کرده تشکر کنم و بهش تبریک بگم.»

q140

بهاره رهنما را در این نشانی دنبال کنید.

سحر قریشی و اروپا گردی

q15

سحر قریشی این هفته نیز در اینستای خود که به مرز ۴.۲ میلیون فالوور رسیده است فعال بود. وی تصویر سیاه و سفید نوستالژیکی را از یکی از سفرهایش که گویا در شهری ساحلی در اروپا است به اشتراک گذاشت و همچون روال قبل، از ارائه هر گونه توضیحی امتناع کرد.

رضا عطاران و بچه های گریان!

q16

رضا عطاران هنرپیشه طنز سینمای ایران، این روز ها خیلی فرصت نمی کند به اینستاگرام سر بزند، او در جدید ترین پست اش، تصویری از خود و یک پسر بچه گریان را منتشر کرد و زیرش نوشت:

«بچه ها، رابطه خوبی با هام دارن. . همیشه اینجورین با هام!»

رضا عطاران، بیش از ۱.۹ میلیون فالوور دارد. اخیرا عطاران در فیس بوک هم فعال شده است. او را در این نشانی دنبال کنید. وی به تازگی در پستی در اینستاگرام، از حضورش در جریان اکران فیلم آب نبات چوبی در یکی از سینماهای تهران خبر داده بود.

از محسن یگانه چه خبر؟

q17

محسن یگانه، خواننده پاپ کشورمان اخیرا در اینستاگرام با ۹۴۰ هزار فالوور همراه شده است و بیش از ۶۸۰ پست در ۲ سال اخیر به اشتراک گذاشته. در تصویر بالا، بخشی از آلبوم اخیرش که در کیش رونمایی گشت، نشان داده شده است. محسن را در این نشانی دنبال کنید.

الناز شاکردوست و اینستا نوشته ای بیلبوردی

q18

الناز شاکر دوست، بازیگر سینمای ایران، جدیداً عکس-پست تازه خود را از تابلویی در بزرگراه های تهران انتخاب کرده که روی آن نوشته شده بود: «رویاهایت را آزاد انتخاب کن!»
او در این باره نوشته:

«امروز در ترافیک اتوبان، غرق در افکارم بودم که ناگهان نشانه ها راه را از طریق کلمات این بیلبورد به من نشان داد.»

الناز خانم پس از بهنوش بختیاری،‌ دومین صفحه پر بیننده ایرانیان در اینستاگرام را در اختیار دارد که شامل ۴.۶ میلیون فالوور می شود.

الناز شاکردوست هم چون پژمان بازغی، ادل و بیانسه، هیچ صفحه ای را فالوو نکرده است.

رضا یزدانی و اینستاگرام و گیتارهایش

q19

رضا یزدانی، خواننده نوستالژی پاپ که اخیرا در برنامه دورهمی مهران مدیری در شبکه نسیم به همراه استاد علی نصیریان حضور یافته بود، رو که به خاطر دارید؟ وی در جدید ترین ویدئوی خود که تصویری از آن را در بالا مشاهده می کنید، نوشت:

«خورشید رو بی خیال . . . تو بی غروب باش . . .»

او بیش از ۳۲۷ هزار فالوور دارد. رضا یزدانی را در این نشانی دنبال کنید.

مهناز افشار و پستی جدید

q20

مهناز افشار، بازیگر فعال سینمای ایران، اخیرا تصویر بالا را منتشر کرد و نوشت:

«اسامی نامزدهای دریافت تندیس دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران که بهترین های جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر به انتخاب داوران آکادمی منتقدان را شامل می شود، اعلام شد.» او به خاطر ایفای نقش در فیلم خانه ای در خانه چهل و یکم، موفق شد عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن را به خود اختصاص دهد.

مهناز افشار در اینستاگرام ۴.۴ میلیون مخاطب دارد. وی را در این نشانی دنبال کنید.

لیلای ورزش ایران و یک سلفی جدید

q21

لیلا رجبی، بانوی ایرانی پرتاب وزنه در رقابت های المپیک ریو ۲۰۱۶، پست بالا را اخیرا منتشر کرده که که گویا به جشن تقدیر از ستارگان ایران که اخیرا در رستوران شاندیز شهرک غرب برگزار شده بود، رفته و سلفی که مشاهده می کنید را در کنار همسرش گرفته است.

او در ۲ هفته، شمار فالوورهایش از ۸۷ هزار نفر به ۱۳۸ هزار نفر رسیده.

قاسم رضایی و اینستا نوشته ای جدید

q22

قاسم رضایی، کشتی گیر مدال آور ایران در المپیک، در جدیدترین پستش در اینستاگرام با انتشار تصویر بالا نوشت:

«هیچ جای دنیا امنیت دستهای پدر و مادر رو نداره از خداوند میخوام زیباترین لحظه ها را نصیب پدر ومادرم کنه، که زیباترین لحظه هایشان را به خاطر من از دست داده اند. فرشته های زندگیم عاشقتونم … . .»

او در اینستاگرام بیش از ۶۲ هزار مخاطب دارد.

خانم مجری و اینستا نوشته هایش

q23

سودابه حسنی دخت، مجری توانمندی شبکه خبر رو که به خاطر دارید؟ ایشان در اینستاگرام اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از ۱۵ هزار مخاطب دارد. وی در تصویر بالا، پشت صفحه فعالیت در شبکه خبر را قبل از اجرا، به نمایش گذاشته است.

وی را در این نشانی دنبال کنید.

رضا رفیع و اینستا نوشته دندان پزشکی

q24

رضا رفیع، مجری برنامه های طنز به خصوص قند پهلوی شبکه آموزش را که به خاطر دارید. او در اینستا فعالیت هایی دارد و اخیرا به دندان پزشکی رفته و تصویر بالا را منتشر کرده و زیرش خاطره ای جالب نوشته:

«حبیبم اگر خوابه، طبیبم رو میخوام  . . . .

من به تنها کسی که اجازه می دهم دهن بین باشد و دهان مرا سرویس کند؛ دکتر دندانپزشک است. چون نتیجه کارش مثبت و به نفع بشریت و حتی بنده است! و به فال نیک گرفتم که در فرخنده “روز پزشک” برای معالجه و مداوای دندان هایم مزاحم یکی از بهترین و عزیزترین دندانپزشکان بودم که لبخند قشنگش را با لبخند معروف خودم در قلبی تپنده قاب گرفتم تا مایه عبرت سایرین و ایضاً تبلیغ مسواک و خمیردندان با عطر نعنا گردد.

یادم هست سال گذشته برای جامعه سازندگان مواد و مصالح دندانپزشکی کشور در هتل آزادی تهران اجرای برنامه داشتم. در آن برنامه، از خاطرات دندانپزشکی خودم گفتم. گفتم من پیش دندانپزشکی می روم که کلی در حق من لطف دارد و هوایم را دارد و حتی وقتی آمپول می زند، از سوزن نازکتر استفاده می کند که برایش طنز ساز نکنم!….خودش که هیچ، حتی خانمش هم در حق من لطف بسیار دارد و وسط کار زنگ می زند به مطب شوهرش که بعد کار، مرا ببرد خانه شان برای ناهار یا شام.

وقتی که غذا صرف می شود، باز آنقدر به من محبت دارند که مرا برای خواب هم نگه می دارند…….(نفس ها در سینه ها حبس شده بود!)…… لبخند زدم و گفتم که خوبی داماد دکتر داشتن، همین است! و امروز هم باز قسمت شد که در خدمت داماد عزیز خواهر مهربانم باشم.

آقای دکتر مهدی حافظ در شهر زادگاهم تربت حیدریه. همو که زمانی در دفتر مطب و محل کارش نوشتم: همیشه حافظ دندان خود باش اگرچه دکتر تو هست “حافظ” خواهرم و خانواده خواهرم و همه خاندان رفیع آنقدر این داماد عزیزمان را دوست داریم که به قلم در نیاید. برادری به ما اضافه شد وقتی از سمت روشن فردا آمد. آمد تا غزاله عزیزم را خوشبخت کند و انسانیت و لبخند و نجابت را به خوشبختی اش پیوند زند.

تا حاصلش “ترنم” زندگی سرشار از دوستی و عقلانیت و احساس آنها شود که امروز عشق اصلی با هم بودنشان شده است. “ترنم”ی که با توجه به فامیل پدرش (حافظ) به پیشنهاد دایی اش قرار بود اسمش “غزل” بشود تا “غزل حافظ” صدایش بزنند. ترنم، عشق دایی رضای قند پهلویش نیز هست.»

این مجری طنز پرداز را در این نشانی دنبال کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود