با دیوارهای منعطف می توانید فضای داخلی این آپارتمان را به دلخواه شکل دهید [تماشا کنید]

خانه ای با دیوار های قابل انعطاف و اتاق های متغیر

با دیوارهای منعطف می توانید فضای داخلی این آپارتمان را به دلخواه شکل دهید [تماشا کنید]

هنگامی که در یک آپارتمان ۴۰ متری زندگی می کنید، در اختیار داشتن فضایی چند کاره و قابل تغییر امری ضروری به نظر می رسد. پَدهای جدید ۲۹ متری به نام «بیوکومباستیک» (Biocombastic) این هدف را برآورده می نمایند. ویدیویی که توسط وب سایت طراحی داخلی «InHabitat» منتشر شده، آپارتمانی را نشان می دهد که با استفاده از این دیوار ها می تواند فضاهای متعددی داشته باشد.

این صفحات قابل حمل به سه پنل چوبی قابل انعطاف مسلح شده اند و می توانند بر اساس نیاز مالک آپارتمان، فضاهای مختلفی مانند هال، اتاق خواب و آشپزخانه را فراهم نمایند. فضای به وجود آمده با استفاده از مفصل هایی به دیوار ها متصل شده و می تواند به راحتی جدا گردد. خطوط تعبیه شده بر روی سقف و دیوار ها باعث می شود که مالک بتواند به راحتی چیدمان آپارتمان خود را تغییر دهد.

این خانه به لوازمی پنهان نیز مجهر گشته و فرد می تواند با پایین آوردن دیوار، میز، ماشین لباسشویی و یک تختخواب در اختیار داشته باشد.

آپارتمان قابل انعطافی که توسط گروه معماران «Elli» طراحی شده در شهر مادرید اسپانیا قرار دارد. از شما دعوت می کنیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا بیشتر با جزئیات این خانه آشنا گردید.

منبع: businessinsider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود