پسربچه بزرگی که سرتاسر خانه پدری اش را چسب پیچی کرد

مردی که با چسب امکان ورود دزدها را به صفر رساند

پسربچه بزرگی که سرتاسر خانه پدری اش را چسب پیچی کرد

بسیاری از پدر و مادرها هنگامی که قصد دارند به مسافرت چند روزه بروند، خانه خود را به فرزندان یا آشنایان قابل اعتماد می سپارند تا مراقب زندگیشان باشند.

والدین «جاناتان هرچیک» نیز وقتی تصمیم گرفتند چندین روز را در خارج از شهر به استراحت بپردازند، از پسر بزرگ خود درخواست نمودند تا حواسش به خانه بوده و از آن محافظت نماید. خانه یاد شده در شهر پیتسبورگ پنسیلوانیا واقع شده و بلایی که جاناتان بر سر آن آورده، موجب شهرتش گشته است.

7

داستان از این قرار است که پسر یاد شده برای اینکه احتمالا فرصت کافی برای رسیدن به فعالیت های مورد علاقه خود را داشته باشد، در پی تصمیمی عجیب بیش از یکصد هزار نوار چسب پهن خریداری کرده و تمامی بخش های داخلی، خارجی و حتی سقف خانه را چسب پیچی نموده است.

2

همان طور که می توانید در تصاویر مشاهده کنید، وی با کمک دوستانش و با کمک یک چوب دسته بلند و چندین نوار چسب سرتاسر ساختمان را با چسب پوشانده است.

جالب اینجاست که او از تمامی مراحل شاهکار خود فیلم برداری و آن را در شبکه اجتماعی یوتوب نیز منتشر نموده. البته جا دارد اشاره کنیم که هرچیک کانالی موسوم به Let’s Tape It دارد و شاید همین علاقه به نوارچسب در انجام چنین کاری بی تاثیر نبوده باشد.

3

هنگامی که والدین وی از سفر بر می گردند، با خانه ای روبه رو می شوند که هیچ منفذی برای ورود ندارد و تماما با چسب پوشانده شده است. حتی درهای ورودی خانه هم چسب پیچی شده بودند تا اینکه پدر خانواده که به شدت به دستشویی رفتن نیاز داشته، راهی به درون پارکینگ پیدا می کند.

6

آنها پس از ورود به خانه متوجه می شوند که این ماجرا به ظاهر خانه محدود نشده و در بخش داخلی نیز همچنان ادامه دارد.

5

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود