اسپریی جادویی که می تواند تخم مرغ را به جسمی مقاوم تبدیل کند [تماشا کنید]

اسپریی جادویی که می تواند تخم مرغ را به جسمی مقاوم تبدیل کند [تماشا کنید]

تقریبا دو هفته پیش بود که در یک پست خبری اطلاعاتی پیرامون یک اسپری جادویی در اختیار شما قرار دادیم. این محصول قادر است هر سطحی را در برابر ضربه و نفوذ آب مقاوم کند و کارهایی انجام دهد که شما هرگز نمی توانید تصورش را بکنید. در خبر قبلی مشاهده نمودید که اسپری چگونه توانست هندوانه را در برابر ضربه مقاوم کند و عملکرد آن تا حدی خوب بود که حتی با ضربه های متوالی هم آسیبی به هندوانه وارد نشد.

حالا باز هم همان دانشمندان جوان کار مشابهی را با تخم مرغ انجام داده اند و واکنش آن را در کانال یوتیوب خود با نام «How Ridiculous» به تصویر کشیده اند. بعد از اعمال اسپری، تخم مرغ که می تواند به راحت ترین شکل ممکن شکسته شود، به جسمی بسیار مقاوم تبدیل شده و سقوط از ارتفاع ۴۵ متری هم نمی تواند هیچ گونه آسیبی به آن برساند.

این کار بر روی حباب لامپ هم انجام گرفته، اما به علت فرود این شیء بر روی سر پیچ خود، از درون دچار شکستگی شده است. اسپری جادویی بر روی یک توپ بولینگ هم اعمال شده اما فرود بر روی یک تبر باعث شده تا توپ به طور کامل از بین برود. دیدن ویدیوی این آزمایش ها می تواند جالب و هیجان انگیز باشد، بنابراین از شما دعوت می کنیم آن را تماشا کنید.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود