فیلم «مکس دیوانه: پیش درآمدی بر جاده خشم» در مرحله پیش تولید قرار دارد [شایعه]

فیلم «مکس دیوانه: پیش درآمدی بر جاده خشم» در مرحله پیش تولید قرار دارد [شایعه]

سال گذشته فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» (mad max: fury road) بر روی پرده رفت و توانست بسیار موفق ظاهر شود. این نسخه از فیلم تقریبا ۳۰ سال بعد از فیلم های دهه ۸۰ میلادی ارائه شد، اما باز هم توانست هواداران را راضی کند. «جورج میلر» (George Miller) کارگردان این اثر همواره به دنبال فرصتی برای ارائه سری بعدی داستان خود بوده است، اما شرایط مختلف باعث شده تا نسخه جدید دیرتر از موعد مقرر اکران شود.

شایعات حاکی از آن هستند که قرار است نسخه دیگری از سری مکس دیوانه ساخته شود. هنوز نمی دانیم که فیلم جدید، پیش درآمدی بر سری قدیمی با بازی «مِل گیبسون» (Mel Gibson) است و یا می خواهد به سری جدید با بازی «تام هاردی» (Tom Hardy) بپردازد؛ با این حال «پیش درآمدی بر جاده خشم» گزینه محتمل تر به شمار می رود.

وب سایت «Dark Horizons» خبرهایی درباره اثر «مکس دیوانه: زمین بایر» (Mad Max: The Wasteland) منتشر کرده است. بر اساس گفته های عوامل فیلم، اثر جدید آقای میلِر قرار است بر روی گذشته شخصیت «فرمانده فوریوسا» (Imperator Furiosa) تمرکز کند. هنوز هیچ صحبت رسمی پیرامون ارائه فیلم پیش درآمد از سوی کمپانی «برادران وارنر» مطرح نشده است، هرچند این احتمال وجود دارد که مراحل تولید و فیلم برداری به صورت محرمانه در جریان باشند.

mad-max-fury-road-charlize-theron-as-imperator-furiosa-w600

اگر کارگردان قصد داشته باشد اثر بعدیش را حول شخصیت «فرمانده فوریوسا» بسازد، این احتمال وجود دارد که به شخصیت «مکس» در فیلمی دیگر پرداخته شود. به علاوه ممکن است در فیلم بعدی هر دو شخصیت پوشش داده شوند. «جاده خشم» با سکانس تعقیب مکس توسط مردان جنگی «جو» آغاز می شود و تمام شخصیت های آن به گونه ای طراحی شده اند که داستانی جالب و جذاب پدید آید.

هنگام ساخت فیلم مکس دیوانه، موقعیت فیلم برداری «Broken Hill» که قبلا جایی خشک و بی حاصل بود، توسط باران های پیش بینی نشده و سیلاب ها به مکانی سرسبز و حاصل خیز تبدیل گشت؛ به همین دلیل «جورج میلر» نتوانست برای اثر جدید خود بر روی این منطقه حساب باز کند و مجبور شد ساخت فیلم را در کشور «نامیبیا» (Namibia) پیگیری کند. حالا منطقه مذکور بار دیگر خشک شده و کارگردان می تواند فیلم جدید را در «Broken Hill» بسازد.

هنوز تاریخ رسمی برای اکران «مکس دیوانه: زمین بایر» اعلام نشده است. در صورت دریافت اطلاعات بیشتر، حتما شما را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود