نجات معجزه آسای یک تعمیرکار پس از عبور تراکتوری سنگین از روی او [تماشا کنید]

نجات معجزه آسای یک تعمیرکار پس از عبور تراکتوری سنگین از روی او [تماشا کنید]

ویدیویی تکان دهنده تعمیرکاری را نشان می دهد که بعد از زیر گرفته شدن توسط یک تراکتور، به طرز معجزه آسایی نجات پیدا می کند. شاهدین عینی به سرعت برای کمک به آقای «کلِید پاستی» ۶۰ ساله اقدام کردند. خوشبختانه این حادثه تلفاتی در بر نداشت و وی توانست بعد از رهایی از تراکتور بر روی پاهای خود بایستد.

هنگامی که وی به بیمارستان مراجعه نمود، مشخص شد که یکی از پاهایش دچار شکستگی شده است. این حادثه در تعمیرگاه «Auto Peças J Filho» واقع در برزیل رخ داده است. آقای پاستی ۳۰ سال است که در این مکان به عنوان تعمیرکار فعالیت می کند.

mechanic-run-over-by-tractor-1-w600

mechanic-run-over-by-tractor-w600

صاحب فروشگاه در این رابطه می گوید: او قصد داشت برای اطمینان از عملکرد وسیله نقلیه آن را روشن کند. وی اهرم ساسات را جا به جا کرد و می پنداشت که همه چیز سالم است، اما ناگهان تراکتور شروع به حرکت نمود. ما هنوز نمی دانیم ایراد ماشین از کجا ناشی می شده و به چه علت چنین حادثه ای رخ داده است. برای آقای پاستی مشکلی به وجود نیامد و بعد از چند دقیقه نیز آمبولانس به صحنه وارد شد.

پسر ۲۶ ساله تعمیرکار خوش شانس می گوید: “هنگامی که من به تعمیرگاه رسیدم، همه چیز آرام به نظر می رسید و پدر نیز مشکلی نداشت. او به طرز معجزه آسایی نجات یافت.”

ویدیوی زیر جزئیات این حادثه را به تصویر می کشد، بنابراین از شما دعوت می کنیم آن را تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود