“۷ دلاور” و دنزل واشنگتن در صدر باکس آفیس این هفته

پس از تابستانی سرد، پاییزی گرم در راه است؟

“۷ دلاور” و دنزل واشنگتن در صدر باکس آفیس این هفته

در حالیکه اکران فیلم هایی جدید و پر سر  صدا در یک هفته گذشته، اندکی گیشه ها را از رکود ناامیدکننده تابستان نجات داده است، فیلم وسترن و مهیج “۷ دلاور”Magnificent Seven) با بازی دنزل واشنگتن توانست با فروش ۳۵ میلیون دلاری در سه روز نخست اکران، در صدر جدول باکس آفیس این هفته قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی اسکرین رنت، این بهترین عملکرد کارنامه کاری آنتونی فوکوآ کارگردان این فیلم است. این فروش خوب می تواند خبری خوش برای سری دوم فیلم “Equalizer” دیگر همکاری مشترک فوکوآ و دنزل واشنگتن باشد. بازی های فوق العاده و داستان جذاب از ویژگی های این فیلم محسوب می شود.

باید دید آیا پس شروع نوبت نمایش چند فیلم مهم دیگر طی چند هفته آینده باز هم “۷ دلاور” می تواند به فروش خوب خود ادامه دهد یا خیر؟

رده دوم جدول باکس فیس این هفته را فیلم انیمیشن “لک لک ها” (Storks) به خود اختصاص داده است. این در حالی است که فیلم جدید کمپانی وارنر تنها ۲۱.۸ میلیون دلار طی دو روز گذشته فروش داشته که بسیار پایین تر از پیش بینی ها است.

عموما ماه سپتامبر، بطور سنتی زمانی بسیار مناسب برای شروع اکران فیلم های انیمیشن محسوب می شود. مجموعه فیلم های انیمیشن هتل ترانسیلوانیا در این مقطع از فصل به نمایش درآمده بودند. نکته امیدوار کننده درباره این فیلم فروش جهانی آن است که از مرز ۴۰ میلیون دلار عبور کرده. با توجه به هزینه ۷۰ میلیون دلاری فیلم، پیش بینی می شود، لک لک ها هزینه کمپانی برادران وارنر برای تولید این فیلم را پوشش دهند.

فیلم “کثافت” (Sully) به کارگردانی کلینت ایستوود و بازی خیره کننده تام هنکس در حالیکه سومین هفته نمایش خود را به پایان می رساند، توانست به رقم ۱۳.۸ میلیون دلار در سه روز پایانی این هفته دست پیدا کند و در جایگاه سوم جدول باکس آفیس قرار بگیرد. فروش داخلی این فیلم طی سه هفته گذشته به ۹۲.۳ میلیون دلار رسید و بدین ترتیب می توان از این فیلم تحسین شده تا به اینجا به عنوان پنجمین اثر پرفروش این کارگزدان اسطوره ای هالیوود یاد کرد.

رده چهارم جدول باکس آفیس این هفته را فیلم “فرزند بریجیت جونز “ کمدی رمانتیکی گرم با بازی رِنه زِلوِگر به خود اختصاص داده است. فروش این فیلم در آمریکا به ۱۶.۴ میلیون دلار رسیده است. این فیلم سومین قسمت از سری فیلم های بریجیت جونز محسوب می شود.

share

آخرین فیلم اُلیور استون به نام “اسنودن”  با فروش ۴.۱ میلیون دلاری در آخر این هفته، کل فروش این فیلم در ایالات متحده  را به ۱۵.۱ میلیون دلار رساند.

فیلم ترسناک “جادوگر بلر” در دومین آخر هفته اکران خود تنها ۳.۹ میلیون دلار فروخت. یعنی ۵۸.۸ درصد کمتر از فروش آخر هفته گذشته. این فیلم با مجموع فروش ۱۶.۱ میلیون دلار در جایگاه ششم باکس آفیس این هفته قرار می گیرد.

“نفس نکش” از کمپانی سونی در ادامه روند سودآوری خود و در هفتمین آخر هفته اکران عمومی، ۳.۸ میلیون دلار دیگر فروخت تا فروش کل این فیلم در آمریکا به ۸۱.۱ میلیون دلار برسد. نفس نکش این هفته در رده هفتم جدول قرار خواهد گرفت.

daniel-zovatto-and-stephen-lang-in-dont-breathe

“جوخه انتحار” یکی از پیش تازان تابستان امسال در هشتمین آخر هفته اکران خود ۳.۱ میلون دلار دیگر فروش داشت تا مجموع فروش داخلی خود را تا ۳۱۸.۱ میلیون دلار افزایش دهد. این فیلم در رده هشتم باکس آفیس این هفته قرار گرفت.

جایگاه نهم جدول اما به فیلم “وقتی شاخه شکست” (When the Bough Breaks) با فروش آخر هفته ۲.۵ میلیون دلار تعلق گرفت. فروش داخلی این فیلم ترسناک از مرز ۲۶.۶ میلیون دلار گذشت.

رده دهم جدول باکس آفیس این هفته سینمای هالیوود هم به فیلم انیمیشن “کوبو و دو ریسمان” (Kubo and the Two Strings) تخصیص یافت. این فیلم با ۱.۱ میلیون دلار فروش در سه روز پایانی هفته، فروش کلی خود را به ۴۵.۹ میلیون دلار رساند.

 

 

 

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود