با ۶ فرزند آنجلینا جولی و برد پیت آشنا شوید

فرزندانی که دغدغه اصلی این زوج در آستانه طلاق خواهند بود

با ۶ فرزند آنجلینا جولی و برد پیت آشنا شوید

خبر شوکه کننده اقدام قانونی آنجلینا جولی برای جدایی از برت پیت، هفته گذشته تیتر اول بسیاری از خبرگزاری ها و روزنامه های دنیا بود. دغدغه اصلی این زوج هالیوودی و متمول که بنظر می رسد بدلیل مشکلات اخلاقی برد پیت، پس از دو سال زندگی مشترک به پایان راه رسیده اند؛ شاید فرزندان و آینده آنها باشد.

پایگاه اینترنتی «اینسایدر» امروز با درج مطلبی ضمن اشاره به سرمایه ۵۰۰ میلیون دلاری مشترک «برنجلینا» نوشت: بی تردید بخش عمده ای از این سرمایه باید برای تقسیم بین فرزندان این دو، در اختیا دولت قرار گیرد.

در ادامه ی این مطلب با ۶ فرزند جولی-پیت بیشتر آشنا می شویم:

مدوکس جولی-پیت- ۱۵ ساله

maddox-jolie-pitt

مدوکس در سال ۲۰۰۲ میلادی توسط آنجلینا به فرزندی پذیرفته شد. نام اصلی مدوکس که اصلیتی کامبوجی دارد، راث ویبول است. جولی که در آن زمان هنوز همسر بیلی باب تورنتون محسوب می شد در ابتدا نام این کودک کامبوجی را مدوکس چیوان تورنتون گذاشت.

یک سال بعد جولی بنیادی در کامبوج تاسیس کرد (نام فعلی این بنیاد مدوکس جولی-پیت است) که کمک های بهداشتی و آموزشی به مردم ارائه می هد. در سال ۲۰۰۶ مرکز کودکان وابسته به این بنیاد در پایتخت کامبوج افتتاح شد.

مدوکس که در سال ۲۰۱۳ نقشی کوچک در فیلم برد پیت (World War Z) ایفا کرد، اکنون به مادرش در ساخت فیلمی جدید با محوریت کشورش کامبوج کمک می کند. جولی درباره این فیلم در سال ۲۰۱۵ به مجله وُگ گفته بود: مدوکس با این فیلم با گذشته خود، فرهنگی که به آن تعلق داشته، سختی های کشورش و مردم شرافتمندی که برای بهبود شرایط در کامبوج می جنگند، آشنا خواهد شد.

brad-pitt-maddox
برد پیت و مدوکس در سال ۲۰۱۰

به نظر می رسد جر و بحث شدید برد پیت و مدوکس در سفر اخیر خانوادگی، آنجلینا را برای قطعی کردن جدایی مصمم تر کرده است. به گفته وکیل آنجلینا، “هدف از تقاضای طلاق، حفظ سلامت خانواده” عنوان شده است.

maleficent-maddox
مدوکس در سال ۲۰۱۴ و در فرش قرمز فیلم “Maleficent”

زهرا مارلی جولی-پیت- ۱۱ ساله

article-0-1ec4a3a900000578-215_634x423

آنجلینا در سال ۲۰۰۵ درست یک روز پس از “روز استقلال” زهرا -دختری اهل اتیوپی را به فرزندی قبول کرد. برد پیت هم یک سال بعد این دختر سیاه پوست را به فرزندی پذیرفت.

زهرا در فیلم “پاندای کونگ فو کار ۳” بجای یکی از شخصیت های این انیمیشن محبوب حرف زده است، همچنین نقش کوتاهی در “Maleficent” بر عهده داشته است.

جولی در سال ۲۰۱۱ با تاسیس بنیادی به نام دخترش در اتیوپی تلاش های خود را برای مبارزه با بیماری ایدز  و سل آغاز کرد.

zahara-shiloh-angelina-jolie
زهرا و شیلو در دو طرف دبی راین -خواننده معروف آمریکایی

گفته می شود زهرا و شیلو (دیگر دختر جولی) رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و اکثر مواقع با هم دیده می شوند. وی همچنین با الگو گرفتن از لوپیتا نیونگو (هنرپیشه ـآفریقایی فیلم دوازده سال بردگی که برای این فیلم جایزه اسکار گرفت) قصد دارد وارد صنعت مدلینگ شود.

شیلو جولی پیت -۱۰ ساله

shiloh-jolie-pitt

نخستین فرزند مشترک و بیولوژیک برنجلینا در ماه می سال ۲۰۰۶ به دنیا آمد. گفته می شود مجله “مردم” چاپ آمریکا برای انتشار عکسی انحصاری از نوزاد در کنار پدر و مادرش بر روی جلد؛ ۴ میلیون دلار پرداخت کرده است.

brad-pitt-shiloh-zahara
برد پیت برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم مسکو به همراه زهرا و شیلو در مسک حاضر شدند

جولی در نمایشگاهی خانوادگی درباره شیلو گفته بود: او عاشق گرمکن است. کت و شلوار از هر مدل. در واقع او دوست دارد مثل پسرها لباس بپوشد، شیلو دوست دارد پسر باشد. بنابراین مجبور شدیم موهایش را کوتاه کنیم. او کلا تیپ پسرانه را می پسندد و خود را یکی از پسرهای خانواده می داند….

shiloh-jolie-pitt-1
شیلو در بین دو براردش پَکس و مدوکس

آنجلینا همچنین تایید کرد در دوران کودکی دقیقا مثل شیلو رفتار می کرده است. از شیلو همچنین به عنوان نسخه برابر اصل پدر و مادرش نیز یاد می شود.

پَکس جولی-پیت – ۱۲ ساله

pax-jolie-pitt
پکس در سال ۲۰۰۸ سوار بر قایقی تفریحی در ونیز

پسر دوم آنجلینا پکس تایِن جولی-پیت در سال ۲۰۰۷ از کشور ویتنام به فرزند خواندگی این هنرپیشه مشهور درآمد. معنی اسم پکس به لاتین و ویتنامی “آسمان صلح آمیز” است. وی که در سن ۳ سالگی به جولی واگذار شد، یک سال بعد توسط برد پیت هم به فرزندی پذیرفته گشت.

پکس که همچون برادر بزرگترش به مدل مو علاقه زیادی دارد، تولد هفت سالگیش را در بالنی تفریحی در پاریس جشن گرفت. در همان سال، جولی پکس را به ویتنام برد تا با کشور و فرهنگش بیشتر آشنا شود.

brad-pitt-pax-maddox-unbroken
پکس، شیلو و مدوکس به همراه برد پیت در مراسم فرش قرمز فیلم “Unbroken” به کارگردانی آنجلینا جولی

لباس مورد علاقه او سوئیشرت کلاه دار است. پکس هم مانند دیگر برادران و خواهرانش نقشی کوچک در فیلم “Maleficent” آنجلینا داشته است و در فیلم پاندای کونگ فو کار ۳ نیز بجای یکی از پرندگان حرف زده. وی همچنین در فیلم آخر مادرش درباره کامبوج به عنوان عکاس حضور دارد.

angelina-jolie-pax
پکس به همراه مادرش در سفر به میانمار در سال ۲۰۱۵

ویوین و ناکس جولی پیت – ۸ ساله

knox-jolie-pitt

ناکس لئون و ویوین مارسلین در ۱۲ جولای ۲۰۰۸ به دنیا آمدند. برادر خواهری که به گفته مادرشان از نظر روحیات کاملا با هم متفاوت هستند. ویوین با روحیاتی کاملا دخترانه و ناکس یک پسر بچه تیپیکال.

brad-pitt-angelina-jolie-knox-vivienne
دوقلو ها به همراه پدر و مادرشان در سفر به ژاپن در سال ۲۰۱۳

ویوین همچنین نقشی پررنگ در کنار مادرش در فیلم “Maleficent” برعهده داشت که هفته ای ۳۰۰۰ دلار هم دستمزدش بود. او نیز یکی از صدا پیشه های انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۳ بوده است.

maleficent-vivienne-angelina-jolie
ویوین و آنجلینا در صحنه ای از فیلم “Maleficent”

دو قلوها به همراه تمامی اعضا خانواده در شماره سپتامبر ۲۰۱۵ مجله وُگ به عنوان مدل روی جلد رفتند.

به گفته آنجلینا ویوین به یادگیری زبان عربی بشدت علاقه دارد حال آنکه برادرش به زبان اشاره تمایل نشان می دهد.

knox-vivienne-jolie-pitt
دوقلوها در کنار مادر و دیگر اعضا خانواده در مراسم افتتاحیه فیلم پاندانی کوگ فو کار ۳

اکنون در شرایطی که جدایی این زوج هنرمند تقریبا قطعی شده است، آینده این فرزندان در هاله ای از ابهام فرو خواهد رفت.

برد پیت چند روز پیش در گفتگو با یکی از روزنامه های آمریکایی تاکید کرده بود: امیدوارم بچه ها شرایط ما را درک کنند و کمترین آسیب را ببینند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • ارمان مهر ۵, ۱۳۹۵

    شیلو لامصب از الان معلومه چه پسر باشه چه دختر جای بابا یا مامانش رو میگیره!

  • شهرام ستاری فروردین ۹, ۱۴۰۱

    عجب خانواده هفتاد و دو ملتی.یکی هم از آمریکای جنوبی بگیرن کل قاره ها رو خانوادگی ساختن