ترامپ خُرناس انتخاباتی را به گردن میکروفن انداخت

آسمان ریسمان ترامپ برای توجیه آب ریزش بینی در حین مناظره تلویزیونی

ترامپ خُرناس انتخاباتی را به گردن میکروفن انداخت

نخستین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون دو نامزد نهایی حزب جمهوری خواه و دمکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی بامداد امروز برگزار شد که مطابق انتظار این نمایش تلویزیونی پر از حواشی گوناگون بود.

یکی از پر سر و صدا ترین حواشی این مناظره خرناس کشیدن های پی در پی دونالد تراپ در حین صحبت بود که گمانه زنی های بسیاری را موجب شد. شدت و وضوح این خرناس ها تا جایی بود که کابران اینترنتی، در اشتراکی توئیتری با نام “خرناس ترامپ”  @TrumpSniff ایجاد کردند.

ترامپ البته در واکنش به این هیاهو، همه چیز را به همه چیز ربط داد! وی که بلافاصله پس از پایان مناظره توسط مشاورانش از افتضاح پیش آمده مطلع شده بود، بار دیگر به اتاق فرمان برنامه رفت و به کارگردان برنامه گفت: “نمی دانم این اتفاق عمدی بوده و یا سهوی؛ میکروفن من مشکل داشت”.

البته تیم انتخاباتی نامزد جمهوری خواه بلافاصله دست به کار شدند و عواملی همچون “حساسیت فصلی” و “عود کردن سینوزیت” را برای توجیه عنوان کردند اما این توجیهات کاربران اینترنتی را راضی نکرد. موجی از تمسخر و کامنت در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی به راه افتاده است و تعدادی از کابران به تمسخر از خود می پرسند: “چرا کسی به داد ترامپ نرسید؟ چرا هیچ کس به او دستمال کاغذی نداد؟”

capture

capture7

اردوگاه کلینتون اما با رجوع به سوابق پزشکی ترامپ و داروهایی که مصرف می کرده است، مشکل وی را فراتر از یک سرماخوردگی یا آلرژی فصلی می دانند؛ بلکه بر این باورند مصرف مداوم داروهای بعضا مخدر و البته قانونی برای کم کردن وزن که عوارض بسیار زیادی دارند، در شکل گیری این رفتارهای غیرطبیعی در ترامپ نقش داشته اند.

هنوز دو مناظره تلویزیونی دیگر باقی مانده است و باید منتظر ماند و دید نامزد حزب جمهوری خواه در دفعات بعد چه دست آویزی در اختیار کابران تیز بین ایترنتی قرار می دهد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Rylan Newton اسفند ۲۱, ۱۴۰۱

    I do not even understand how I ended up here, but I assumed this publish used to be great

  • Landyn Dawson خرداد ۳۰, ۱۴۰۲

    Hi there to all, for the reason that I am genuinely keen of reading this website’s post to be updated on a regular basis. It carries pleasant stuff.