استیو، گربه گله ای که طرفداران زیادی پیدا کرده

دوستی استیو و گوسفندان مزرعه در نیوزلند

استیو، گربه گله ای که طرفداران زیادی پیدا کرده

استیو در ابتدا تنها یک گربه خانگی در منزل صاحبش، خانم آماندا ویتلاک بود و تمام وقت در اطراف صاحبش در خانه ای در ویتُتارا در نیوزلند پرسه می زد.

خانم ویتلاک به مدت چند شب و برای گرم نگه داشتن گوسفندانش در ماه های سرد سال، آنها را به داخل خانه آورد و متوجه رابطه بسیار خوب این گوسفندان با استیو شد.

1

2
گربه گله، استیو، در میان گله گوسفندان در نیوزلند
3
اکنون استیو بیشتر وقت خود را با دوستان مزرعه اش می گذراند و حتی دلش نمی خواهد از آنها جدا شود.

آماندا، صاحب استیو و از دوستداران حیوانات در گفتگو با خبرگزاری نیوزلند هِرالد گفت که خیلی سریع، همسرش بِن آیکین را از این موضوع که استیو دیگر زیاد در خانه نمی ماند باخبر کرد.

خانم ویتلاک می گوید که استیو به گوسفندان عادت کرده و به آنها خوگرفته. در ابتدا استیو کمی در داخل خانه با گوسفندان بازی می کرد و بعد هم با آنها بیرون می رفت. این زمانی بود که من و همسرم دائم از هم می پرسیدیم که استیو کجاست. وقتی از پنجره به بیرون نگاه می کردیم، می دیدیم که استیو در حال بازی کردن با گوسفندان است.

استیو اکنون بیشتر وقتش را بیرون از خانه و با دوستان مزرعه اش سپری می کند و نمی توان آنها را از هم جدا کرد چرا که بسیار به هم وابسته شده اند.

4
استیو را در کنار یکی از گوسفندان گله می بینیم که در باغ با هم بازی می کنند و غذا هم می خورند.
5
استیو، ماده گربه ای است که اکنون دوستانش را یعنی گله گوسفندان مزرعه ای را هدایت می کند.
6
خانم آماندا ویتلاک، صاحب استیو که در مزرعه اش، یک خوکچه را در آغوش گرفته است.

آماندا در مورد گربه اش، استیو می گوید که استیو در مزرعه راه می رود و بقیه گله هم به دنبال او حرکت می کنند. آنها هرکاری که استیو انجام می دهد را تقلید می کنند مثلا گاهی در میان بوته ها با هم بازی می کنند و برگ های درختان را می جوند. اما زمانی که وقت شام خوردن می رسد، گوسفندان خیلی سریع به سمت شیشه های شیرشان می دوند و استیو را تنها می گذارند.

تصویری که آماندا از گربه اش به عنوان گربه گله گوسفندان در فیس بوک به اشتراک گذاشت، صدها بار دیده شد و در صفحه اول بسیاری از روزنامه ها انتشار پیدا کرد.

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود