شارلیز ترون و ۱۶ کیلو اضافه وزن برای ایفای نقشی تازه

این بازیگر قبلا نیز چنین کاری را در فیلم «هیولا» انجام داده بود

شارلیز ترون و ۱۶ کیلو اضافه وزن برای ایفای نقشی تازه

«شارلیز ترون» بالاخره بعد از اضافه وزنی که برای ایفای نقش جدیدش پیدا کرده، خودش را به دوربین ها نشان داد. وی قرار است در فیلم جدیدش نقش مادر سه بچه را بازی کند. کارگردان این اثر «جیسون ریتمن» است و ظاهرا موضوعی کمدی دارد.

nintchdbpict000270018916-w600

nintchdbpict000270019113-w600

هنوز نمی دانیم که اضافه وزن این بازیگر با استفاده از لباسی خاص به وجود آمده و یا اینکه وی همانند همیشه به باور پذیر بودن نقش هایش تعهد داشته و به طور واقعی چاق شده است، اما همان طور که مشاهده می کنید، ظاهر خانم ترون با چند وقت پیش بسیار تفاوت دارد.

این هنرمند توانست با برنده شدن اسکار در سال ۲۰۰۴ میلادی برای ایفای نقش قاتل سریالی مشهور «آیلین وُرنوس» در فیلم «هیولا»، توجه همه را به خود جلب کرده و هالیوود را حیرت زده کند. حالا وی با خوردن خوراکی هایی مانند شیرینی و چیپس، ۱۶ کیلوگرم وزن اضافه کرده است. او در این رابطه می گوید: “من همواره در طول زندگی حرفه ای خود سعی کرده ام شبیه به نقش هایم باشم و تا جایی که امکان دارد، خودم را به آن ها نزدیک کنم. من به عنوان یک بازیگر چنین وظیفه ای دارم و شخصا نیز به این کار علاقه مند هستم.”

شارلیز ترون توانسته با همین تفکر به موفقیت دست یابد، وی علاوه بر دریافت جایزه اسکار، افتخار دریافت جوایز «گلدن گلوب» و «صنف بازیگران سینما» را نیز داشته است.

nintchdbpict000000060004-w600

nintchdbpict000270019101-w600

بازیگر سرشناس هالیوود اکنون بر روی نقش جدیدش تمرکز کرده است و می خواهد نقش یک پرستار شب به نام «مارلو» را بازی کند. نقش مقابل وی، شخصیتی به نام «تالی» است که به احتمال زیاد «مَکِنزی دِیویس» ایفای آن را بر عهده خواهد داشت.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود