زنی با ۱۲ گربه یکی از پر بازدیدترین های اینستاگرام است

زندگی بیش از 10 گربه پرشین در یک خانه

زنی با ۱۲ گربه یکی از پر بازدیدترین های اینستاگرام است

یک خانم ژاپنی با شناسه کاربری “۱۲ Cats Lady” در اینستاگرام، توانسته در این شبکه اجتماعی فالوئرهای زیادی برای خود کسب نموده و مورد توجه کاربران بسیاری در سراسر دنیا قرار بگیرد.

او خودش را «مادر تمام وقت» این پرشین های دوست داشتنی می نامد و در رابطه با سبک زندگی ای که اختیار نموده، بیان داشته که برایش مهم نیست دیگران چه فکری در مورد او می کنند زیرا با این گربه ها بسیار سرگرم و خوشحال است.

داستان پذیرفتن این همه گربه در خانه به روزی بر می گردد که این خانم در جاده در حال رانندگی بوده و می بیند که «یوکی» در گوشه ای از خیابان افتاده، کثیف است و از شدت سرما می لرزد. وی این حیوان را نجات داده و به دلیل علاقه مند شدن به این نژاد، چند ماه بعد تصمیم می گیرد مسوولیت نگهداری از دو پرشین دیگر را نیز به عهده بگیرد. اما ۹ تای باقی از کجا آمده اند؟ آنها فرزندان گربه های یاد شده هستند.

فرد یاد شده برای اطمینان از عدم افزایش تعداد فرزندانش، همه آنها را عقیم نموده.

جالبی عکس های این گربه ها در این است که همگی اغلب به دوربین نگاه می کنند و صاحبشان در این رابطه بیان داشته: «من برای جلب توجهشان از پر مورد علاقه شان استفاده می کنم و هر کدام که سرش پایین باشد را به اسم صدا می زنم.»

در ادامه می توانید تصاویر این گربه های جذاب را مشاهده کنید.

1

2

3

4

6

7

8

9

10

11

12

13

14

منبع: boredpanda
یک نظر

ورود

  • Erfaan Zandii مهر ۱۳, ۱۳۹۵

    وای وای وای چقدر شیرینن اینااا !!! البته با حیوانات مهربان باشید و به انها کمک کنید و به گروههای حمایتی حیوانات هم حدالامکان کمک کنید خوشبختانه تو خیلی از شهرهای ایران این گروه وجود داره .. اونها با کمک مالی مردم حیوانات رو درمان و برای کنترل جمعیت عقیمشون میکنن..