بزرگترین میهمانی «نقل مکان» جهان با حضور ۱۵۰۰۰ نفر روستایی در کشور چین برگزار شد [تماشا کنید]

بزرگترین میهمانی «نقل مکان» جهان با حضور ۱۵۰۰۰ نفر روستایی در کشور چین برگزار شد [تماشا کنید]

دور هم جمع کردن روستا نشینان در چین باعث شد که بزرگترین میهمانی «نقل مکان» در دنیا شکل بگیرد. بیش از ۱۵ هزار نفر در یک جشن بزرگ شرکت کردند تا برای ساخت دوباره دهکده «یانگجی» در استان «گوانگدانک» به شادی بپردازند. این مراسم با کمک بیش از ۶۰۰ کارگر برگزار شد و شش آشپزخانه برای مدیریت تدارکات در همان محل ساخته شدند. خیابان ها با هزاران میز پوشیده شدند که از بالا همانند نقاط قرمز رنگ به نظر می رسیدند.

chinese-villagers-attend-the-grand-housewarming-feast-in-yangji-village-w600

yangji-village-of-guangzhou-city-holds-a-feast-to-celebrate-moving-back-after-demolition-and-rebuilding-in-guangzhou-w600

این مراسم به مناسبت بازگشت افراد روستایی به دهکده بعد از گذشت ۷ سال برگزار شده است. در طول این سال ها بیش از ۱۵۰۰ خانوار برای بازسازی این روستا نقل مکان کرده اند.

chinese-villagers-attend-the-grand-housewarming-feast-in-yangji-village-1-w600

chinese-villagers-attend-the-grand-housewarming-feast-in-yangji-village-2-w600

خانه های روستا نشینان با ساختمان های بلند مرتبه و بیش از ۴۰۰۰ آپارتمان جایگزین شده است. آن ها بازگشتشان را با دیدار دوباره دوستان قدیمی و رقص و آواز جشن گرفتند.

chinese-villagers-attend-the-grand-housewarming-feast-in-yangji-village-3-w600

بازسازی این روستا بخشی از برنامه تحول «روستاهای شهری» دولت مرکزی چین به شمار می رود. ارزش هر آپارتمان نزدیک به یک میلیون یورو برآورد می شود. به صاحبان خانه های روستایی اقامتگاه هایی اعطا می شود و خانه های آن ها برای فروش قرار داده خواهند شد. در ادامه می توانید ویدیویی در این رابطه تماشا کنید.

منبع: mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود