پرفروش ترین آلبوم موسیقی سال به «ادل» تعلق دارد

پرفروش ترین آلبوم موسیقی سال به «ادل» تعلق دارد

آلبوم ۲۵ ادل، خواننده مشهو انگلیسی با اینکه در سال گذشته میلادی منتشر شده بود، اما لقب پر فروش ترین آلبوم سال ۲۰۱۶ را به خود گرفت.

بر اساس آمار منتشر شده توسط کمپانی «آفیشال چارتز»، آلبوم یاد شده مجموعا ۶۲۳ هزار بار خریداری شده که شامل سی دی، دانلود دیجیتال و پخش آنلاین می شود.

گفته می شود که آلبوم ۲۵ با سرعت بسیار بالایی فروخته و پیشگام دیگر مجموعه های موسیقی محسوب می شود. البته بد نیست بدانید که آلبوم ۲۱ این خواننده خوش صدا نیز در رتبه ۳۱ همین فهرست قرار دارد. این موارد نشان می دهند که آهنگ ها و صدای ادل برای مردم جهان بسیار دل نشین و دوست داشتنی هستند.

در رتبه دوم این فهرست، آلبوم Purpose جاستین بیبر قرار گرفته که با فروش فیزیکی، دانلود و پخش آنلاین، مجموعا ۴۱۳ هزار بار فروخته شده است. این مجموعه نیز در سال ۲۰۱۵ منتشر شده بود.

اما پرفروش ترین آلبومی که همین امسال منتشر شده و در صدر پرفروش ها قرار دارد، آلبوم Blackstar دیوید بوئی است که تاکنون ۳۷۶ هزار نسخه فروخته.

تک آهنگی که بیشترین توجهات را در دنیا به خود اختصاص داده به آهنگ “One Dance” از ویزکید و کایلا تعلق دارد که در هفته پانزدهم از انتشار خود در صدر قرار گرفته. رقم فروش این آهنگ ۱.۷ میلیون بار است که ۵۰۴۶۰۰ بار دانلود و ۱۱۹ میلیون بار استریم را شامل می شود.

رتبه دوم پرفروش ترین تک آهنگ نیز به موزیک «لوکاس گراهام» برای آهنگ «۷ سال» تعلق دارد که ۱.۴ میلیون بار دانلود و شنیده شده.

منبع: independent
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود