فیلم برداری «پسران بد ۳» اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد

فیلم برداری «پسران بد ۳» اسفند ماه سال جاری آغاز خواهد شد

احتمالا بسیاری از شما با سری فیلم های «پسران بد» آشنا هستید. قرار است قسمت سوم از این مجموعه با بازی «ویل اسمیت» و «مارتین لاورنس» ساخته شود. کارگردانی آن نیز بر عهده «جو کاراناهان» خواهد بود. فیلم «Bad Boys for Life» قرار است پیرامون دو کاراگاه پلیس میامی یعنی مایک لاوری (اسمیت) و مارکوس بِرنِت (لاورنس) ساخته شود و علاقه مندان می توانند بار دیگر این دو شخصیت را کنار هم مشاهده کنند.

علی رغم تاخیر چند باره در شروع ساخت این اثر، به نظر می رسد عوامل اصلی فیلم یعنی کارگردان، بازیگران و تهیه کننده قصد دارند به طور جدی کار را شروع کنند. این برای نخستین بار است که «پسران بد» توسط «مایکل بِی» کارگردانی نمی شود.دیگر عوامل نیز وظیفه دارند جلوتر از بقیه به سایر مسائل پیش رو رسیدگی کنند.

هواداران آقای «لاورنس» به طور مرتب از وی درباره فیلم «پسران بد ۳» سوال می پرسیدند. وی در آخرین اظهار نظر خود گفته است که صحبت ها درباره این پروژه هنوز هم ادامه دارد و برای خلق یک اثر باید تمام عوامل در دسترس باشند. با این حال، این بازیگر عنوان کرده که امیدوار است تولید این فیلم اسفند ماه سال جاری آغاز شود.

bad-boys-3-title-release-date-2018-w600

هنوز نمی توان چنین چیزی را قطعی دانست و بر آن تکیه کرد. اگر اظهارات کارگردان را در کنار سخنان «لاورنس» قرار دهیم، می توانیم حدس بزنیم که فیلم برداری پسران بد ۳ در فصل زمستان آغاز خواهد شد. هواداران این اثر بی صبرانه منتظر هستند تا با آماده شدن عوامل مختلف، شاهد ساخت قسمت سوم فیلم محبوبشان باشند.

در حال حاضر، تمام امید دوستداران سبک اکشن، به سخنان «مارتین لارنس» خواهد بود. قرار است این فیلم ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ اکران شود. گمانه زنی ها حاکی از آن است که «پسران بد ۴» نیز برای سوم جولای سال ۲۰۱۹ آماده خواهد بود.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود