دنیل کریگ و ابراز تمایل برای ایفای نقش دوباره در فیلم های جیمز باند

دنیل کریگ و ابراز تمایل برای ایفای نقش دوباره در فیلم های جیمز باند

بسیاری از افراد، سری فیلم های جیمز باند را با بازیگر سرشناسش یعنی «دنیِل کریگ» می شناسند. این هنرپیشه به قدری محبوب و مشهور هست که تماشاگران زیادی تنها به خاطر حضور او به تماشای این فیلم ها می پردازند.

«دنیِل کریگ» روز جمعه در جشنواره نیویورک این فرصت را داشت تا درباره اظهارات اخیر خودش مبنی بر کناره گیری از فیلم های سری «Spectre» موضوع گیری کند. وی قبلا اعلام کرده بود که قصد ندارد دوباره در این فیلم ها به ایفای نقش جیمز باند بپردازد؛ حتی اگر رگش را هم بزند. وی در این رابطه گفته بود: “من به حرکتی جدید نیاز دارم و نمی خواهم در این رابطه فکر کنم. از برنامه بعدی نیز اطلاعی ندارم. اگر تصمیم بگیرم باز هم در فیلم های جیمز باند بازی کنم، تنها به خاطر مسائل مالی خواهد بود.”

حالا یک سال پس از این سخنان هنگامی که وی آرامتر شده، موضع متفاوتی در این رابطه اتخاذ کرده است. دنیِل کریگ در این رابطه می گوید: “هنگامی که من آن سخنان را به زبان آوردم، تنها یک روز از فیلم برداری گذشته بود. من تقریبا یک سال از خانه دور بودم. تا جایی که بتوانم، به ایفای نقش در این مجموعه خواهم پرداخت. اگر ار این کار دست می کشیدم، به طور حتم پشیمان می شدم.” در زمان مصاحبه جنجالی، خستگی و درماندگی کاملا در چهره این بازیگر مشهور نمایان بود. حالا گذر زمان بخشی از مسائل را حل نموده و ستاره هالیوود حال و روز نسبتا بهتری دارد.

به نظر می رسد مسائل احساسی و روانی در این تصمیم گیری تاثیر داشته است. بنابراین می توان انتظار داشت وی را دوباره در نقش جیمز باند ببینیم از بازی اش لذت ببریم.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود