“دختری در قطار” در صدر باکس آفیس هفته

فیلم جدید تیم بورتون همچنان خوب می فروشد

“دختری در قطار” در صدر باکس آفیس هفته

اگرچه سینماهای آمریکا آخر هفته ای آرام را پشت سر گذاشتند اما فیلم “دختری در قطار” با بازی امیلی بلانت توانست حضوری قدرتمند در گیشه داشته باشد.

به گزارش اسکرین رنت، فیلم دختری در قطار یا “The Girl on the Train” توانست در سه روز نخست اکران عمومی خود ۲۴.۶ میلیون دلار بفروشد. این فیلم که در آخر هفته آرام سینماهای آمریکا قادر گشت جمعیت بسیاری را به سالن ها بکشاند، از سوی بسیاری با فیلم “دختر گمشده” دیوید فینچر (Gone Girl) مقایسه شده است.

فیلم مورد بحث که با بودجه ۴۵ میلیون دلاری تولید شده است تا کنون در داخل و خارج از آمریکا ۴۱ میلیون دلار فروخته و لذا از همین رو می توان آن را موفقیتی تجاری برای تهیه کنندگان و شرکت دریم وُرکس تلقی کرد.

maxresdefault

این فیلم دلهره آور که داستانش توسط راوی اول شخص و از زاویه دید سه زن: ریچل، آنا و مگان نقل می‌شود بر اساس رمانی بسیار پرفروش به تولید رسیده است. ریچل زن مطلقه ای محسوب می شود که هر روز در قطار از کنار منزلی گذر کرده و احساس می نماید زوجی خوشبخت در آن حضور دارند، اما بزودی این ماجرا روی دیگر خود را نشان می دهد …

از تفاسیر آمده در بالا که نوبت به فیلم جدید تیم برتون با نام “خانه دوشیزه پرگرین برای بچه های عجیب” یا (Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children) می رسد که با ۱۵ میلیون دلار در رده دوم پرفروش های این هفته قرار گرفت. این فیلم که هفته گذشته توانسته بود در صدر این جدول قرار گیرد در هفته گذشته نیز حضوری پررنگ در گیشه ها داشت.

miss-peregrines-home-for-peculiar-children-movie

ساخته ی جدید آقای برتون در مقایسه با هفته نخست اکرانش ۴۸ درصد کاهش فروش را تجربه کرده است که در نوع خود آماری جالب محسوب می شود و به این صورت آمار فروش جهانی آن به ۱۴۵ میلیون دلار رسیده است.

فیلم پرهزینه “افق آب های عمیق” یا (Deepwater Horizon) توانست در سه روز آخر هفته ۱۱.۷ میلیون دلار دیگر بفروشد که در مقایسه با هفته نخست اکرانش ۴۱.۹ درصد کاهش را نشان می دهد. البته با توجه به بودجه بالای تولید این فیلم (۱۱۰ میلیون دلار) افق آب های عمیق هنوز راه درازی را تا بازگشت سرمایه و سوددهی در پیش دارد. آخرین ساخته پیتر برگ طی دو هفته اکران در آمریکا تنها ۳۸.۵ دلار فروخته است.

رده چهارم جدول پرفروش های آخر این هفته اما به فیلم دوست داشتنی “هفت دلاور” یا (The Magnificent Seven) رسید. این فیلم وسترن با بازی دنزل واشگتن در سه روز پایانی هفته ۹.۱ میلیون دلار دیگر فروخت تا میزان فروش داخلی آن به ۷۵.۹ میلیون دلار برسد.

فیلم انیمیشن لک لک ها یا (Storks) با فروشی ۸.۴ میلیون دلاری در سومین هفته اکرانش در رده پنجم باکس آفیس این هفته ایستاد. این در حالی است که فروش داخلی آخرین تولید گروه انیمیشن وارنر به ۵۰.۱ میلیون دلار رسیده است.

فیلم تحسین شده “تولد یک ملت” یا (The Birth of a Nation) که نظر بسیاری از منتقدان را نیز به خود جلب کرده است با ۷.۱ میلیون دلار توانست در جایگاه ششم این جدول قرار بگیرد.

birthofnationposter

رده هفتم جدول باکس آفیس این هفته را فیلم کمدی -خانوادگی “دروه راهنمایی: بدترین سالهای زندگی من” یا (Middle School: The Worst Years of My Life) با ۶.۹ میلیون دلار از آن خود کرد. بسیاری تبلیغات محدود و بی اطلاعی خانواده ها از اکران این فیلم را دلیل فروش ضعیف سه روز نخست اش می دانند.

sully-movie-2016-tom-hanks-aaron-eckhart

“کثافت” یا (Sully) آخرین ساخته کلینت ایستوود این هفته هم با ۵.۲ میلیون دلار فروش همچنان توانست به روند سوددهی خود ادامه دهد. این فیلم که بازی تام هنکس در آن یکی از شانس های دریافت جایزه اسکار است تا کنون ۱۱۳.۴ میلیون دلار فروخته است.

رده نهم جدول پرفروش ترین های هفته اما به دیگر فیلم کمدی نوبت اکران پاییز یعنی “عقل کل ها” یا (Masterminds) رسید که توانست با ۴.۱ میلیون دلار فروش مجموع فروش داخلی خود را به ۱۲.۷ میلیون دلار برساند.

رده دهم این جدول اما به فیلم ستایش شده “ملکه کاتوی” اختصاص یافت که قادر گشت در سه روز پایانی این هفته ۱.۶ میلیون دلار بفروشد و مجموع فروش خود را به ۵.۳ میلیون دلار برساند.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود