اسناد جدیدی که از مطلع بودن پاپ فرانسیس درباره موجودات فضایی خبر می دهد

اسناد جدیدی که از مطلع بودن پاپ فرانسیس درباره موجودات فضایی خبر می دهد

به تازگی ایمیلی از سوی «WikiLeaks» منتشر شده که نشان می دهد «اِدگار میشل» فضانورد سابق نامه ای به «جان پادِستا» سیاست مدار آمریکایی نوشته است. این نامه از مطلع بودن پاپ فرانسیس از وجود موجودات فرازمینی حکایت دارد. ظاهرا فضایی ها قصد داشته اند برای زندگی بهتر ما را یاری کنند.

composite-pope-and-alien1-w600

ظاهرا بیگانه های مهربان می خواستند به ما کمک کنند، اما از اقدامات خشونت بار ما وحشت کرده اند. آقای میشل که ششمین انسانی است که توانسته بر روی کره ماه قدم بگذارد، درباره وقوع جنگ فضایی در آینده ای نزدیک نیز هشدار داده است. وی در این رابطه می گوید: “با شدت گرفتن رقابت های فضایی، من گمان می کنم که شما باید از عوامل مختلفی آگاهی داشته باشید.”

فضانورد سابق ناسا همچنین از علاقه موجودات فضایی برای به اشتراک گذاشتن «انرژی نقطه صفر» با انسان ها سخن می گوید.

این فناوری می تواند احتمال امکان استخراج انرژی از فضای خالی را افزایش دهد. بر اساس گفته های میشل، بیگانه ها برای همکاری با ما مردد هستند و هیچ گونه خشونت نظامی در سیاره یا در فضا را تحمل نخواهند نمود.

nintchdbpict000213193888-w600

آقای پادِستا قبل از آن که رئیس کمپین ریاست جمهوری هیلاری کلینتون شود، به عنوان دستیار باراک اوباما فعالیت می نمود. میشل در یکی از ایمیل هایش به فردی با نام «تِری مانسفیلد» اشاره کرده و آن را «مسئول نیروهای صلح برای هوش فرازمینی» معرفی کرده است.

احتمال ملاقات دستیار سابق اوباما با این فرد نیز مطرح شده. ظاهرا دو طرف قصد دارند دانش واتیکان درباره موجودات فضایی را مورد بررسی قرار دهند.

nintchdbpict000274022753-w600

آقای میشل اعتقاد دارد که حیات فرازمینی هوشمندترین نوع زندگی به شمار می رود. آقای پادِستا از انتشار این اسناد استقبال کرده و اخیرا هیلاری کلینتون را برای افشای اسناد مربوط به حیات فرازمینی تحت فشار قرار داده است. در گذشته واتیکان بیان نموده بود که هیچ جد و مرزی میان علم و مذهب وجود ندارد.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • حسین مهر ۲۵, ۱۳۹۵

    اخه این چرت و پرتا‌ چیه می گذارید