بلندی انگشت نشانه و حلقه، در مورد شخصیت افراد چه می گوید؟

اگر انگشت نشانه شما بلند تر از انگشت حلقه تان باشد آن وقت ...

بلندی انگشت نشانه و حلقه، در مورد شخصیت افراد چه می گوید؟

در کودکی بارها و بارها بازی سنگ، کاغذ، قیچی را انجام داده ایم، تقریبا هر روز به دستانمان نگاه می کنیم، اما شاید تاکنون متوجه این موضوع نشده باشیم که بلندی انگشتان مان چقدر است. دکتر نیکولا اُئاکلی، نویسنده این مقاله بر آن باور است که تنها در صورتی که واقعا یکی از انگشتان مان به طرز غیر عادی بلند، کوتاه و یا چاق باشد، ممکن است توجه ما را به خود جلب کرده باشد، در غیر این صورت برای مان اهمیت چندانی نداشته که به بلندی انگشتانمان دقت کنیم.

اما شاید دیگر وقت آن رسیده باشد که به اندازه خصوصا انگشتان نشانه و حلقه خود کمی بیشتر دقت کنیم تا شاید در مورد شخصیت خود از دیدگاه های علمی، نتایج جدیدی به دست آوریم.

بر اساس یافته های دکتر کارل پینتسکا، از دانشگاه علوم و تکنولوژی نروژ، این نتیجه به دست آمده که اندازه انگشتان ما در رحم شکل پیدا می کنند و به میزان هورمون تستسترونی وابسته هستند که در آن دوران دریافت شده است.

1
در مورد شما چطور؟ کدام انگشت تان بلندتر است؟

انگشتان نشانه بلند، نشان دهنده آن هستند که فرد در رحم مادر میزان کمتری از تستسترون را دریافت کرده است.

خوب حالا که این موضوع را می دانیم، چه معنایی می تواند برای مان داشته باشد؟ اکنون به بررسی اندازه این انگشتان و خصوصیات شخصیتی افراد می پردازیم:

انگشتان نشانه کوتاه: 

دریافت میزان بالای هورمون تستسترون در دوران جنینی می تواند سبب کوتاه تر شدن انگشتان نشانه در افراد شود. این خصوصیت می تواند مهارت هایی را برای فرد به همراه آورد که از آن جمله می توان به مهارت های ورزشی اشاره کرد.

دکتر پینتسکا در این باره می گوید: “بالا بودن میزان هورمون تستسترون می تواند توانمندی هایی را در انجام برخی از کارها برای مردان به وجود آورد که می توانند در انجام آن فعالیت ها کارآیی بهتری داشته باشند. به عنوان مثال می توان به خصوصیت یافتن جهت ها و مسیرها در این مورد اشاره کرد.”

از شاخص ترین نشانه هایی که این هورمون و میزان بالای آن در بدن می تواند به دنبال داشته باشد، فعالیت های جسمانی و ورزشی فراوان است. زمانی که میزان این هورمون در دوران جنینی بیشتر باشد، می تواند چنین توانمندی های را در افراد افزایش دهد.

 انگشتان نشانه بلند:

اگر انگشت نشانه شما بلندتر از انگشت حلقه تان است، این بدان معناست که در دوران جنینی میزان کمتری از هورمون تستسترون را دریافت کرده بودید.

بر اساس گفته های دکتر پینتسکا، اگر انگشت نشانه بلندتری دارید، این بدان معناست که در انجام کارهایی که مرتبط با حافظه شفاهی شماست، مانند به خاطر سپردن لغات مهارت بیشتری در شما وجود دارد.

2
افرادی با انگشتان نشانه کوتاه تر، معمولا در فعالیت های ورزشی موفق تر عمل می کنند

نتایج این پژوهش های دکتر پینتسکا در ساینس دیلی به انتشار درآمده است.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود