ردپایی تازه از موجودات فضایی؛ دیده شدن موشک عجیب در تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ [تماشا کنید]

ردپایی تازه از موجودات فضایی؛ دیده شدن موشک عجیب در تصاویر آرشیوی سفینه آپولو ۱۱ [تماشا کنید]

داستان های زیادی پیرامون وجود و یا دیدن شدن موجودات فضایی وجود دارد. به تازگی نیز مطلب جدیدی در این رابطه منتشر شده که قصد داریم به آن بپردازیم. برخی نظریه پردازان اعتقاد دارند موشکی که در تصاویر و ویدیوی این مطلب دیده می شود، به بیگانگان تعلق دارد. این عکس در ۲۰ جولای سال ۱۹۶۹ میلادی در خلال سفر «آپولو ۱۱» به ماه گرفته شده است. ویدیوی تهیه شده بازتاب زیادی در یوتوب داشته و توانسته حواشی زیادی ایجاد نماید.

شاید ناسا قصد داشته پایگاه موجودات فضایی بر روی کره ماه را هدف قرار دهد. این شیء بسیار عجیب و غریب است و شباهت چندانی به سفینه های فضایی ندارد. با این حال، نمی توان درباره آن نظر درستی ارائه داد.

nasa-photo-shows-ufo-landing-on-the-moon-1-w600

nasa-photo-shows-ufo-landing-on-the-moon-w600

این جسم سیاه رنگ، دنباله کوچکتری در مقایسه با موشک های معمول دارد، به همین دلیل برخی آن را متعلق به موجودات فضایی می دانند. شاید هم تنها لکه عجیبی بر روی دوربین یا شکافی در سطح ماه باشد. ناسا هنوز در این رابطه موضع رسمی نگرفته، با این حال برخی اعتقاد دارند این ویدیو نیز مانند دیگر موارد مشابه ساختگی است. پیشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را تماشا کنید تا خودتان به مسئله پی ببرید.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سامان مهر ۲۷, ۱۳۹۵

    این کانلال تو یوتوب میشناسم ، فقط کارش گذاشتن ویدوئوها و عکس های جعلی و تفسیرهای خنده دار هستش مخصوصاً از مریخ …. صحت اینارو نمیشه تایید کرد لطفاً عکسارو از آرشیو ناسا لینک بدید نه از اینجور کانال ها