اینستاگردی با ستاره‌های تیم ملی والیبال

ستاره‌های این رشته، در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار محبوب شده اند

اینستاگردی با ستاره‌های تیم ملی والیبال

چند سالی هست که جامعه ورزش ایران، به شدت تحت تاثیر هنرنمایی های بلند قامتان تیم ملی والیبال کشورمان قرار گرفته است و ستاره های این رشته، در شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیار محبوب شده اند. گزارش امروز روزیاتو نگاهی دارد به اینستاگردی ستاره های والیبال ایران. با ما همراه باشید.

1-w900-h600

افتخار پشت افتخار. شگفتی پشت شگفتی. . . .  پیروزی پشت پیروزی. . . .  اگر روزگاری ورزش اول و آخر کشور، کشتی بود، امروزه حتی کسانی که طرفدار ورزش هم نیستند و اخبار و گزارشات ورزشی را دنبال نمی کنند و اصلا حال صبح بیدار شدن هم ندارند، به عشق تیم ملی والیبال ایران و مشاهده هنرنمایی های هنرمندان سرو قامت ایران، از خواب ناز می زنند و برخی از مسابقات تیم ملی را که در سرزمین های دور به وقت ایران برگزار می شود را دنبال می کنند.

پیروزی های مکرر ایران در رقابت های لیگ جهانی و انتخابی المپیک ریو ۲۰۱۶ برزیل سبب شده است تا والیبال، یکی از پرطرفدارترین ورزش های گروهی ایران در چند سال اخیر شود. ورزشی که ظرف سه دهه اخیر، نامی از آن در میادین ورزشی قهرمانی داخلی و خارجی شنیده نمی شد، اما یکباره با آمدن ولاسکو، فیلسوف والیبال دنیا از آرژانتین به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران، انقلاب والیبال آغاز شد و سپس دوران کواچ و اکنون دوران لوزانو  فرا رسید. تیمی که روزگاری از پاکستان به سختی عبور می کرد، امروزه قهرمانان جهان و المپیک را بارها شکست می دهد و پس از ۶۰ سال، جواز صعود به رقابت های المپیک را به دست می آورد.

2-w900-h600

(تصویر پست تاریخی سید محمد موسوی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، در فرودگاه بین المللی  امام خمینی پیش  از عزیمت به مسابقات انتخابی المپیک که خبر از صعود می داد و صعود هم اتفاق افتاد)

والبیال را باید ورزش شگفتی ساز ایران در چند سال اخیر و شاید آینده دانست. ورزشی که ما را در ردیف یکی از شش قطب اول والیبال جهان قرار داده است و ژاپن و چین با ذخیره والیبال چند میلیونی را پشت سر می گذارد. از زمان اوج گیری رشته والیبال، توجه عموم به سبک زندگی و مد گردی و رفتار اجتماعی و ورزشی ستاره های والیبال ایران از سعید معروف گرفته تا میرزاجانپور افزایش یافته است و میلیون ها کاربر، مخاطب صفحات این ورزشکاران محبوب شده اند.

اینستاگردی با والیبالیست ها

خبر اول را به بررسی صفحه شخصی اینستاگرامی سعید معروف، کاپیتان با اخلاق و برترین پاسور جهان اختصاص می دهیم. کاپیتانی که مجرد بودنش هم مانند پاس های طلایی اش، این روز ها حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشته است و امیدواریم المپیکی شدن تیم والیبال قهرمان ایران، فرجی برای آقا سعید به دنبال داشته باشد.

سعید معروف

3-w900-h600

(تصویر جدید ترین پست سعید معروف بازیکن شماره ۴ پر افتخار والیبال ایران در اینستاگرام)

سعید معروف را باید معروف ترین والیبالیست ایرانی در اینستاگرام دانست. قریب به هشت صد و پنجاه و نه هزار نفر فالوور صفحه آقا سعید هستند و ایشان البته خیلی در این شبکه فعال نیست و تنها هفتاد و پنج پست به اشتراک گذاشته است. تصاویر اخیر ایشان، مربوط به پیروزی ایران بر دیوار چین است. از سعید معروف در روز ها و ماه های آینده بیش تر خواهید شنید.

سعید معروف را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/saeedmaroof4444 دنبال کنید.

سید محمد موسوی

4-w900-h600

(تصویر سلفی سید محمد موسوی، عضو تیم ملی والیبال ایران با ساختمان های بلند و دوستان قد بلندش)

آقای محمد با قد ۲ متر و ۴ سانتی متر، یکی از پر افتخار ترین بازیکنان تاریخ والیبال ایران محسوب می شود. صفحه شخصی اش در اینستاگرام بیش از هفت صد و پنجاه و شش هزار فالوور دارد که تنها با انتشار یک صد و شصت پست به دست آمده و به نظر می رسد تا ۲ ماه دیگر که مسابقات المپیک آغاز می شود، شمار مخاطبان به ۱ میلیون فالوور هم برسد.

صفحه “سید” در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/seyedmohamadmousavi/?hl=en قرار دارد. تصاویر اول این صفحه به هنر نمایی های ایشان در رقابت های انتخابی المپیک اختصاص دارد. سید محمد موسوی، ۱۰ روز پیش در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، در حالی که در حال خوردن هندوانه در لابی فرودگاه امام خمینی، پیش از عزیمت به رقابت های سخت بود، خبر از شکسته شدن طلسم کسب سهمیه المپیک داد که خوشبختانه با افتخار آفرینی وی و دیگران، این افتخار بزرگ نصیب کشورمان شد.

عادل غلامی

5-w900-h600

(تصویر سلفی عادل غلامی در کنار میرزا جانپور و سرویس زن همیشه خندان و موثر ایران، فرهاد قائمی)

عادل غلامی بازیکن شماره ۹ تیم ملی والیبال ایران است که در اینستاگرام، بیش از دویست هزار فالوور دارد. وی حدود صد و نود پست منتشر کرده است. جدید ترین پست آقا عادل اختصاص دارد به سلفی با دو تن از هم تیمی هایش پس از پیروزی در مقابل تیم ملی ژاپن که با نتیجه ۳ بر ۱ بدست آمد. وی در اینستاگرامش، نوید پیروزی بر چین و گذر والبیال ایران از دیوار چین برای کسب سهمیه المپیک خبر داده بود که اخیرا این پیروزی بزرگ نصیب جامعه ورزشی کشورمان شد.

عادل غلامی را در اینستاگرامی به نشانی https://www.instagram.com/adelgholami9 دنبال کنید. گفتنی است، عادل غلامی علاقه زیادی به سلفی گرفتن با فرهاد دارد که او را داش فرهاد خطاب می کند. سلفی جدید ایشان با وی در یکی از خیابان های فرانسه در زیر آمده است.

6-w900-h600

(از کلکسیون سلفی های عادل غلامی با داش فرهاد دوست داشتنیش)

فرهاد ظریف

7-w900-h600

(تصویر سلفی فوتبالی و غیر والیبالی فرهاد ظریف در صفحه شخصی اش در اینستاگرام)

فرهاد ظریف یکی از برترین لیبروهای والیبال ایران و جهان است که نقش زیادی در پیروزی های چند سال اخیر سرو قامتان ایران داشته و آوازه جهانی دارد. فرهاد در اینستاگرام در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/farhadzarif8 فعال است و از زمانی که به برنامه ماه عسل شبکه سه سیما آمد، طرفداران وی و خانواده دوست داشتنیش مخصوصا کوچولوی شیرینش، بیش تر شد. آقا فرهاد در اینستاگرام حدود ۱۳۰ هزار فالوور دارد. آقا فرهاد جدید ترین پست اینستاگرامش را به یک سلفی در ورزشگاه آزادی و در زمان برگزاری رقابت های لیگ ۹۴-۹۵ گرفته و آن را تقدیم به تیم دوست داشتنیش یعنی پرسپولیس کرد. امیدواریم تصاویر والیبالی هم از ظریف ببینیم در روزهای آینده. اگر دلتون برای دختر کوچولوی آقا فرهاد تنگ شد، سلفی جدید با ایشان را در زیر مشاهده کنید.

8-w900-h600

شهرام محمودی

9-w900-h600

(تصویر شهرام محمودی، همسر و فرزندش و سفره هفت سینی که توپ والیبال هم در آن دیده می شود)

شهرام محمودی، بازیکن خوش اخلاق و موثر تیم ملی والیبال ایران در اینستاگرام خیلی فعال نیست و مانند فرهاد خان ظریف، خیلی دیر به اینستاگرامش سر می زند که امیدواریم در روزهای باقیمانده به رقابت های المپیک، اطلاعات بیش تری از خود و پشت صحنه تیم ملی والیبال در اختیار مخاطبانش قرار دهد. شهرام خان را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/shahram_volleyball دنبال کنید. شهرام هم مانند فرهاد، عاشق پرسپولیس است و پیروزی این تیم در برابر استقلال که با نتیجه ۴ بر ۲ کسب شد، تصویر اول اینستاگرام ایشان را رقم زد.

10-w900-h600

مجتبی میرزاجانپور

11-w900-h600

مجتبی میرزاجانپور از دیگر بازیکنان موثر تیم ملی والیبال ایران در چند سال اخیر است که البته فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد و صفحه شخصی ایشان در اینستا که به نشانی https://www.instagram.com/mojtabamirzajanpoor ارائه شده است، فقط ۲۴ هزار فالوور دارد. گفتنی است صفحه مجتبی در ۲ سال اخیر به روز رسانی نشده است که امیدواریم در آستانه رقابت های المپیک، خبر های تازه و داغی از آقا مجتبی ببینیم.

پوریا فیاضی

13-w900-h600

(تصویر پوریا فیاضی، همسر و فرزندش)

پوریا فیاضی از پشت خط زن های معروف و موثر تیم ملی والیبال ایران است که در اینستاگرام، حضور فعالی دارد و عکس های زیادی از خود و همسرش و اتفاقات تیم به اشتراک می گذارد. پویا را در اینستاگرام به نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/fayazipourya/?hl=en دنبال کنید.

فرهاد قائمی

14-w900-h600

(تصویر سلفی فرهاد قائمی، سرویس زن قهار تیم ملی والیبال ایران در کنار بهزاد کاویانی، مجری مراسم در همایش پیاده روی خانوادگی استان گلستان و شهرستان گنبد کاووس)

سرویس زن قهار و موثر تیم ملی والیبال ایران، کسی نیست جز آقا فرهاد قائمی که عشق ترکمن صحراست و اینستاگرامش مملو از تصاویر مردمان خونگرم ترکمن و تور اسب سواری فصلی این منطقه است. فرهاد قائمی در پیروزی ایران در مقابل چین و ژاپن نقش موثری ایفا کرد. فرهاد با صد و هفتاد هزار فالوور در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/FARHADGHAEMI5.8 در دسترس است. یکی از تصاویر جالب اینستاگرام قائمی، به جشن تولدی که برای مهدی مرندی در اردوی تیم ملی والیبال سه هفته پیش گرفته شد، باز می گردد.

15-w900-h600

(تصویر جشن تولد برای مرندی، بازیکن تیم ملی والیبال در اردوی ۳ هفته قبل)

امیدواریم از فرهاد خان در روز های آینده اخبار و سلفی های خوب و داغی از پشت صحنه تیم ملی والیبال مشاهده کنیم.

گفتنی است، فدراسیون والیبال ایران در فضای مجازی در نشانی اینترنتی به آدرس http://iranvolleyball.com در دسترس است که جدید ترین و داغ ترین خبر ها و تصاویر را در کنار ویدئو های اختصاصی از تیم ملی والیبال ایران می توانید در این نشانی دنبال کنید.

16-w900-h600

(تصویر ایندکس سایت فدراسیون والیبال ایران لحظاتی پس از پیروزی تاریخی بر چین و راهیابی به المپیک)

به نظر می رسد در ماه های آینده یکی از پر مخاطب ترین سایت های ورزشی ایران در وب سایت فدراسیون والیبال باشد.

17-w900-h600

(تصویر صفحه رسمی فدراسیون والیبال ایران در اینستاگرام)

اینستاگرام رسمی تیم ملی والیبال ایران را در نشانی https://www.instagram.com/irivf دنبال کنید که ۸۰ هزار فالوور دارد. اینستاگرام فدراسیون والیبال بیش از ۱ هزار پست در ۳ سال اخیر منتشر کرده است و فعال ترین صفحه رسمی فدراسیون های ورزشی کشور در این شبکه اجتماعی محبوب ایرانیان به شمار می رود.

برای آگاهی از خبرهای لحظه ای تیم ملی والیبال، توصیه می کنیم کانال تلگرام فدراسیون والیبال کشورمان را نیز دنبال کنید در آدرس https://telegram.me/irivf

اضافه می شود که صفحه اینستاگرام فدراسیون بین المللی والیبال نیز در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/fivbvolleyball/?hl=en در دسترس است.

بدون نظر

ورود