دردناکترین نیش دنیا؛ مردی که تصمیم گرفت نیش زنبور رتیل خوار را تجربه کند [تماشا کنید]

دردناکترین نیش دنیا؛ مردی که تصمیم گرفت نیش زنبور رتیل خوار را تجربه کند [تماشا کنید]

حشرات معمولا منفورترین نوع حیوانات در جهان هستند و هیچ کس از آن ها خوشش نمی آید. ظاهر چندش آور و صداهای آزار دهنده باعث شده کمتر کسی هم نیشینی با آن ها را دوست داشته باشد. به علاوه، برخی گونه ها مانند زنبور نیز نیش دردناکی دارند و می توانند انسان ها را آزار دهند. مواردی که به آن اشاره نمودیم، دلایل خوبی برای دوری جستن ما از حشرات هستند. اما در این میان، افرادی نیز وجود دارند که به نوعی متفاوت در این رابطه رفتار می کنند.

«شکارچی رتیل» یا «زنبور رتیل خوار»، یکی از بزرگترین گونه ها در میان زنبورهای صحرایی به شمار می رود. نیش این حشره، دومین نیش دردناک در میان تمام حشرات است؛ به همین دلیل، هیچ کس به آن نزدیک نمی شود. با این حال، فردی تصمیم گرفته طعم نیش زنبور بزرگ را بچشد و تجربه اش را با دیگران در اینترنت به اشتراک بگذارد.

این حشره بیشتر در ایالت نیو مکزیکوی آمریکا یافت می شود و رنگی روشن دارد. نیش «شکارچی رتیل» نقش مهمی در فرایند تولید مثل ایفا می کند و برای فلج کردن رتیل مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام رخ دادن این اتفاق، یک تخم در بدن طعمه رشد می کند. نیش زنبور رتیل خوار تنها بر روی عنکبوت های بزرگ تاثیرگذار نیست و می تواند انسان ها را نیز به شدت آزار دهد.

خوشبختانه درد ناشی از آن بیش از ۵ دقیقه باقی نمی ماند، اما همین مدت نیز بسیار طولانی خواهد گذشت. پیشنهاد می دهیم ویدیوی زیر را ببینید تا درد ناشی از نیش حشره برایتان ملموس تر شود.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود