تصاویری که کلیه وسایل لمس شده توسط یک فرد در طول روز را نمایش می دهند

تصاویری که کلیه وسایل لمس شده توسط یک فرد در طول روز را نمایش می دهند

آیا تا الان به این توجه کرده اید که می توانید بر اساس وسایلی که هر فردی در طول روز از آنها استفاده می کند به علایق، سلایق یا شغل وی پی ببرید؟

«پائولا زوکوتی» پس از شکل گرفتن این سوال در ذهنش تصمیم گرفت تا از تمامی وسایلی که هر کسی در طول آنها را لمس می کند به پاسخ این پرسش دست پیدا نماید. در همین راستا، از تمامی گجت ها، لباس ها و ابزار و وسایلی که سوژه های عکاسی اش در طول یک شبانه روز استفاده می نموده اند، عکس گرفته و با چیدن آنها در کنار هم تصاویر مبتکرانه جالبی خلق کرده است.

این مجموعه، «تمام وسایلی که ما لمس می کنیم» نام دارد و به صورت کتاب مستند به چاپ رسیده. زوکوتی که طراح صنعتی و مشاور است در رابطه با این پروژه بیان داشته که بیشتر روی موضوعاتی متمرکز بوده که مردم به آن بینش داشته و می شناسند.

وی همچنین اظهار داشته در طول اجرای این پروژه متوجه شده که مردم بیشتر بر اساس علاقه مندی های خود رفتار می کنند تا منطقه ای که در آن ساکن هستند یا حتی سن و سالی که دارند. مثلا وسایل مورد استفاده یک شهروند چینی به گونه ای است که با دیدن عکس، تصور خواهید کرد این فرد در کالیفرنیا زندگی می کند.

در ادامه می توانید بخشی از تصاویر این مجموعه دیدنی را تماشا کنید که از گوشه و کنار جهان گرفته شده و از وسایل روزمره یک کودک ۸ ساله در ملبورن تا یک پیرمرد ۷۲ ساله در شانگهای را شامل می شود.

کلِر، 33 ساله، عکاس و کارگردان در لس آنجلس
کلِر، ۳۳ ساله، عکاس و کارگردان در لس آنجلس
جاش، 29 ساله، طراح صنعتی در لندن
جاش، ۲۹ ساله، طراح صنعتی در لندن
کلادیا، 41 ساله، فیلمساز در مادرید
کلادیا، ۴۱ ساله، فیلمساز در مادرید
نینی، 28 ساله هنرمند و طراح در شانگهای
نینی، ۲۸ ساله هنرمند و طراح در شانگهای
نیک، 39 ساله، طراح صنعتی در سان فرانسیسکو
نیک، ۳۹ ساله، طراح صنعتی در سان فرانسیسکو
لیو، 72 ساله، عروسک گردان خیمه شب بازی در شانگهای
لیو، ۷۲ ساله، عروسک گردان خیمه شب بازی در شانگهای
گِما، 48 ساله، آشپز حرفه ای در مراکش
گِما، ۴۸ ساله، آشپز حرفه ای در مراکش

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود