لیندزی لوهان در آستانه ورشکستگی؛ عدم توانایی پرداخت اجاره بهای خانه ۳.۵ میلیون پوندی

لیندزی لوهان در آستانه ورشکستگی؛ عدم توانایی پرداخت اجاره بهای خانه ۳.۵ میلیون پوندی

«لیندزی لوهان» زمانی به عنوان یکی از سرشناس ترین بازیگران هالیوود شناخته می شد. وی که در زمان اوج خود، به ازای هر فیلم مبلغ ۵ میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد، اکنون با مشکل مالی مواجه شده و نمی تواند اجاره خانه ۳.۵ میلیون دلاری اش را پرداخت کند. وکلای صاحب خانه با ارائه مدارک، خواستار پرداخت ۷۷۶۰۰ دلار توسط ستاره ۳۰ ساله آمریکایی شده اند.

اگر خانم لوهان نتواند مبلغ یاد شده را پرداخت کند، آن ها در روز ۸ نوامبر، برای ورشکستگی وی به دادگاه مراجعه خواهند نمود. به علاوه، «ایگور تاراباسوف» نامزد سابق لوهان و یکی از سرمایه داران مشهور روس، ادعا کرده است که بازیگر آمریکایی ۲۴ هزار پوند از اموالش شامل یک ساعت رولکس اویستر، لباس و صلیب طلا را برداشته است. ظاهرا او نزد پلیس هم رفته و درخواست بازداشت لوهان را داشته است.

مسائل مالی، جدیدترین مشکلی است که لیندزی لوهان با آن مواجه می شود. وی قبلا نیز به خاطر مواردی مانند مصرف بیش از حد الکل و مواد، رانندگی در حالت غیر عادی و دزدی از فروشگاه، مدتی را در زندان به سر برده است.

آقای تاباراسوف، لیست اقلامی که وی ادعا می کند به سرقت رفته را به وکلایش داده است. وسایل عجیب و غریبی مانند نقاشی «لوک وارینگ»، پرینتی از نقاشی «تریسی اِمین»، حلقه الماس به ارزش ۱۳۰۰ پوند و ساعتی ۵۵۰۰ دلاری در این لیست به چشم می خورد.

399717f900000578-3861042-image-a-12_1477087778206-w600

لیندزی لوهان و نامزدش توافق کرده بودند که  هر یک ۳۰۰۰ پوند را برای اجاره هفتگی بپردازند، اما بازیگر زن سرشناس، هیچ گاه سهم خود را پرداخت نکرده است. رابطه این دو نفر، تیر ماه سال جاری به پایان رسید. خانم لوهان از نظر قانونی همچنان مستاجر خانه است و بعد از بازگشت به لندن برای شرکت در یک نمایش آشپزی، هنوز در ملک خود حضور دارد.

لیندزی لوهان دوران حرفه ای خود را زمانی که تنها سه سال داشت شروع کرد. وی در فیلم هایی مانند «دام والدین»، «دختران بدجنس» و «جمعه عجیب» خوش درخشید و توانست به درآمد زیادی دست یابد. اما روزهای خوب او به تدریج پایان یافتند و خانم لوهان با رفتارهای اشتباه، تمامی پول و سرمایه خود را هدر داد.

بازیگر سرشناس در سال ۲۰۱۲ نیز نتوانسته بود اجاره عمارت خود در «بِوِرلی هیلز» را پرداخت کند و مجبور شد مبلغ ۵ هزار یورویی آن را از دیگران قرض یگیرد.

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود