لئوناردو دی کاپریو در نقش سَم فیلیپس، تولیدکننده آثار الویس پریسلی

فیلم بی نام دی کاپریو، بر اساس کتاب «سَم فیلیپس؛ مردی که راک‌ اَند رول را ابداع کرد»

لئوناردو دی کاپریو در نقش سَم فیلیپس، تولیدکننده آثار الویس پریسلی

لئوناردو دی کاپریو این بار نقش افسانه ای سَم فیلیپس، تولیدکننده آهنگ های کلاسیک خواننده های معروفی چون، الویس پریسلی و چانی کَش را بازی خواهد کرد.

2

سَم فیلیپس، یکی از پیشروان موسیقی راک که هدایت آهنگ معروف «همه چی مرتبه» پریسلی در سال ۱۹۵۲ میلادی را بر عهده داشت. این تک آهنگ پریسلی، بخشی از پروژه کمپانی «سان رکوردز» بود.

462f4794-a374-11e5_1029236b

این فیلم بر اساس کتابی به نام «سَم فیلیپس؛ مردی که راک‌ اَند رول را ابداع کرد» نوشته پیتر گورالنیک ساخته می شود. تهیه کنندگی آن را دی کاپریو و میک جَکِر، به صورت مشترک بر عهده خواهند داشت. آنها تلاش می کنند که این فیلم که هنوز هم نام آن مشخص نشده را در قالب یک زندگی نامه و همانند مجموعه هایی با نام  Vinyl که برای «اچ بی اُ» که یک نت ورک تلویزیونی در آمریکاست، ساخته شده بود، تهیه شود.

هنوز نویسنده مناسبی برای فیلنامه این فیلم مشخص نشده است. بر اساس گزارش های « ورایتی»، این نخستین فیلمی نیست که دی کاپریو پس از بازی در فیلم «از گور برخاسته» در آن ایفای نقش می کند یعنی همان فیلمی که دی کاپریو توانست با بازی در آن، اسکار بهترین بازیگر نقش اول را از آن خود کند. وی بعد از دریافت جایزه اسکار، برای پذیرفتن نقش در فیلم « شیطان در شهر سفیدِ» مارتین اسکورسیزی تا مدت ها مردد بود.

leonardo-dicaprio1

در هفته گذشته، اعلام شده که کمپانی «آپیان وِی” این هنرپیشه، نسخه ای از فیلم Captain Planet را تولید می کند که در آن یک فرا انسان، با شیاطین محیط زیست مبارزه می کند.

منبع: independent
بدون نظر

ورود